עומאר גאיה נחת בישראל, יחתום במכבי נתניה בשבוע הבא

עומאר גאיה | טוויטר

היהלומים מרוצים מהגעת הגמבי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1: "מגן ברמה גבוהה מאוד, יש לו פוטנציאל גדול". השחקן בן ה-22 נכנס לבידוד ויצטרף רשמית בשבוע הבא. זלטאנוביץ' יגיע ישירות למחנה האימונים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה קרובה להכריז על רכש חדש: המגן הגמבי עומר גאיה, שעל מועמדותו נחשף באתר ספורט1, נחת בישראל. במועדון טוענים כי השחקן בן ה-22 ייכנס לבידוד של עשרה ימים ורק לאחר מכן יוכל לחתום רשמית על החוזה בקבוצה. "מדובר במגן שמאלי ברמה גבוהה מאוד, עקבנו אחריו תקופה ארוכה. יש לו פוטנציאל גדול", אמרו בנתניה.

כפי שפורסם כאן לפני כשלושה שבועות, גאיה אמור להחליף את זלאטן שחוביץ', אותו במכבי נתניה רוצים למכור. גאיה סגר כבר לפני כשבועיים את תנאיו אצל היהלומים, אולם במועדון המתינו להתפתחויות בעניין שחוביץ'. המגן הסרבי עדיין לא מצא קבוצה אחרת ובמועדון לא מוכנים לשלם את חוזהו לעונה הקרובה. 

בעונה החולפת גאיה שיחק במילסאמי אורחיי וסיים איתה במקום השלישי בליגה המולדבית. גאיה היה שחקן הרכב ב-2020/21, רשם 28 הופעות, שער ושני בישולים במסגרת הליגה. בנוסף, שיחק גם מספר פעמים כשחקן כנף באגף השמאלי ולא רק כמגן שמאלי. אגב, השחקן אף זומן בעבר לסגל הנבחרת הבוגרת של גמביה, אך טרם ערך הופעת בכורה.

בנוסף, החלוץ איגור זלטאנוביץ' אמור להגיע ישירות למחנה האימון. כמו כן, בקבוצה ממתינים להגעתו ארצה של הקשר בוריס אנו שחתם בקבוצה. ביום רביעי תערוך מכבי נתניה את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה.

איגור זלטאנוביץ' | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי