דוד ושהר חתמו בחיפה, רוקאביצה: "אף אחד לא יכול לדבר על עתידי"

דין דוד | מכבי חיפה, רשמי

חלוץ אשדוד חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת בתמורה ללמעלה ממיליון יורו, ויצטרף מחר למחנה האימונים בהולנד, בעוד שהר חתם לשנתיים. וגם: מלך שערי ליגת העל שלח מסר בפוסט

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא עוצרת. אחרי צירופם של עלי מוחמד, שון גולדברג, אורי דהן, איתמר ישראלי וראיין סטריין – היום (שני) חתמו בקבוצה רשמית שני חלוצים: בן שהר ודין דוד, לאחר שבמועדון סיכמו עם מ.ס אשדוד על העברתו. מועמדותו להצטרף לירוקים פרסמנו כאן באתר בחודש אפריל. דוד בן ה-25 חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, עבר את הבדיקות הרפואיות וימריא מחר למחנה האימונים בהולנד.

בעונה שעברה כבש החלוץ תשעה שערים ב-31 משחקי ליגה והיה מהבולטים בשורות הקבוצה של רן בן שמעון שסיימה במקום השלישי. מי שיעשו את הדרך ההפוכה לאשדודים הם שני שחקנים צעירים – גיא דהן בן ה-21 שהושאל בעונה הקודמת להפועל עפולה, ושחקן נוער נוסף.

לאחר החתימה אמר דוד הנרגש: "אני שמח ונרגש להצטרף למכבי חיפה שהיא קבוצה נהדרת עם מטרות ושאיפות לכבוש כל יעד אפשרי. אני מתרגש ומצפה לחוויה אדירה, לשחק בירוק באצטדיון סמי עופר לעיני קהל מדהים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1055057

המנהל הספורטיבי של הירוקים, גל אלברמן, אמר: "שמחים מאוד על הצטרפותו של דוד שהוא שחקן מוכשר ומגוון שיכול לשחק בעמדת הכנף וגם כחלוץ. אנחנו מאחלים לדין התאקלמות מהירה והצלחות רבות בירוק".

כבר לפני מספר חודשים סימן הצוות המקצועי של מכבי חיפה את דין דוד ושיחות רבות בנושא נוהלו עם ג'קי בן זקן בתיווך סוכן השחקנים דודו דהאן. הסיבה המרכזית שבכר רצה את דוד היא העובדה שהוא יכול לשחק גם בכנף. השיחות הואצו בעקבות הקושי בצירוף מאוויס צ'יבוטה מלודוגורץ ובעקבות העבודה שניקיטה רוקאביצה לא יישאר, אלא אם יקרה משהו חריג ובלתי צפוי.

דוד היה מבוקש במועדונים בכירים נוסף בליגת העל, אבל רצה לעבור לחיפה. גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי השיחות מול אשדוד ידעו עליות וירידות. מכבי חיפה הציעה לאשדודים בטרייד מספר שחקנים משמעותיים שאינם בתכניות, דוגמת מקסים פלקושצ'נקו, אבל באשדוד דרשו בעיקר סכום גבוה והעדיפו לצרף צעירים מוכשרים. "כבר בבוקר היה ברור שהעסקה בדרך לסיכום. הסגל הושלם שבוע לפני המשחק הראשון של העונה", אמרו במועדון מהכרמל.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035675

ובחזרה לבן שהר. החלוץ שחתם לשנתיים אמר אחרי צירופו הרשמי: "מאושר לחתום במועדון מוביל בישראל, ששם לו למטרה לזכות בכל תואר אפשרי. תמיד כששיחקתי מול מכבי חיפה והקהל העצום שלה, התחושות והאנרגיות היו עצומות ואני כבר מצפה לחוות את זה מהצד השני. שמח לחבור מחדש  לברק והצוות, אחרי שנים מוצלחות יחד ואעשה הכל לסייע לקבוצה בהגשמת השאיפות שלה. תודה גדולה ליעקב שחר על הדלת שנפתחה ולרונן קצב שמלווה אותי לכל מקום ובכל החלטה".

ומה עם ניקיטה רוקאביצה? הערב החלוץ הגיב לדיווחים השונים באתרים בנוגע לעתידו וכתב ברשתות החברתיות: "אף אחד לא יכול לדבר על העתיד שלי. רק אני".

מחר ייערך משחק האימון הראשון מול ליובן הבלגית. האלופה עשתה הכל כדי לבנות ולהשלים את הסגל שלה לעונת 2021/22 כמה שיותר מוקדם, שכן כבר ביום רביעי הבא תפגוש את קייראט הקזחית בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.

ניקיטה רוקאביצה | אינסטגרם
אסף בן דב, בן שהר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי