במכבי ת"א בודקים אפשרות לצרף את אושר דוידה ועומרי אלטמן

דן גלזר, אושר דוידה | ברני ארדוב

הצהובים מחפשים לחזק את החלק הקדמי עם או בלי קשר למצבו של יונתן כהן שרוצה לצאת לאירופה. הפועל ת"א דורשת מיליון יורו על קשר הכנף הצעיר. הקפטן שסיים את חוזהו עשוי לקבל הצעה לשלוש שנים מהקבוצה בה גדל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יונתן כהן רוצה לעבור לשחק באירופה. הבעיה – מכבי תל אביב לא קיבלה הצעה כרגע, לפחות לא כזו שמספקת אותה, ובנוסף, השחקן מחזיק בחוזה. במועדון לא רוצים לגרור את הסאגה אל תוך פתיחת העונה על מנת לגרום לחלוץ ולקבוצה להיות מרוכזים במשימות המקצועיות.

הצהובים לא מתכוונים לעמוד בדרכו של כהן אם וכאשר תגיע ההצעה המתאימה. בפני השחקן הוגשה הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח שיבטיח את עתידו במכבי ת"א, אך כרגע אין כל התקדמות בנושא אצל החלוץ עצמו.

בינתיים הצהובים לא מסתפקים בהחתמת אוסאמה חלאילה ומחפשים לחזק את ההתקפה. על הפרק של מחזיקת הגביע נמצאים שני שחקנים מהפועל תל אביב: אושר דוידה והקפטן עומרי אלטמן שסיים את חוזהו.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1051304

קשר הכנף הצעיר של האדומים, אותו ניסתה מכבי לצרף מספר פעמים בעבר – מועמד יש לציין כי בעבר הצהובים ניסו מספר פעמים לצרף את השחקן, אך לא נענו על ידי האדומים. דוידה עצמו מעוניין לעבור לשחק באירופה, אך הפועל ת"א דורשת עבורו מיליון יורו ולא קיבלה הצעה כזו. האופציה לצירוף דוידה נבדקת על ידי מכבי ת"א, שמוכנה לשלם על מאוויס צ'יבוטה סכומים דומים לאלה שדורשת הפועל ת"א על דוידה. גורמים המקורבים לשני הצדדים בודקים מהלך אפשרי שכזה.

ומה לגבי אלטמן? קפטן האדומים שכבש בגמר הגביע נגד מכבי, סיים את חוזהו ולא מצליח להגיע להבנות עם האדומים על הארכת חוזהו, שכן יש פערים כספיים ואחרים בין הצדדים. אלטמן ממשיך לבדוק אופציות בחו"ל אך לספורט1 נודע כי שמו עלה כמועמד גם למכבי תל אביב, המועדון בו גדל ושיחק. אלטמן אמור לקבל הצעה לשלוש שנים.

אושר דוידה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי