עשרות אוהדי הפועל חיפה הגיעו למחות מול ביתה של ראש העירייה

אוהדי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

האוהדים הביעו את מחאתם נגד ההחלטה של העירייה למתג את אחד מחופי הים בסמלי מכבי חיפה. גם הבעלים יואב כץ מתכוון לתבוע את העירייה. וגם: חברת "אלמוג ציוד טכני" תשמש כספונסר הראשי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמורה להתחיל באימוניה בעוד מספר ימים, אבל נראה כי מה שמעסיק את המועדון ואת אוהדיה, זו ההחלטה של עיריית חיפה למתג הקיץ את אחד מחופי הים בצבעים הירוקים כאות ההוקרה של מכבי חיפה על האליפות שזכתה בעונה האחרונה.

אוהדי האדומים הפועל זעמו על ההחלטה ולכן החליטו לערוך מחאה ספונטנית שהתארגנה היום (שני) בשעות הבוקר מול ביתה של ראש העירייה עינת קליש. האוהדים שרו את שירי הפועל חיפה וצעקו נגד קליש.  "מדובר בהחלטה שעוריירית ולא נוכל לסלוח על זה" אמר אחד האוהדים.

כזכור ביום שישי האחרון הוציא הבעלים יואב כץ הודעה מטעמו לפיו הוא מתכוון לתבוע את ההחלטה של העירייה. כץ כתב במכתב: "לא נעבור לסדר היום על החלטת עיריית חיפה להאדרת מועדון אחד והדרת מועדון אחר תוך ביזוי עשרות אלפי אוהדי הפועל חיפה בכלל ובפרט תושבי העיר". אגב בעירייה הסבירו כי מדובר במיתוג לקיץ הנוכחי בלבד כהערכה על האליפות של הירוקים וכי במידה שהפועל תזכה בעתיד בתארים, ינסו גם לפרגן להם בצורה שווה.

בתוך כך, נחתם הסכם אימוץ בין מועדון כדורגל הפועל חיפה לחברת "אלמוג ציוד טכני" שתשמש כמאמצת הראשית בעונה הקרובה והקבוצה תיקרא הפועל אלמוג חיפה. הבעלים יואב כץ: "אני מודה לצחי נקש מחברת אלמוג על האמון ועל שיתוף הפעולה לטובת הצלחת המועדון". צחי נקש: "שמח להצטרף למשפחת הפועל חיפה ולסייע למועדון ולעומד בראשו יואב כץ בהשגת המטרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי