במכבי חיפה מסכמים את מסע הרכש: "האליפות פתחה מחדש את התיאבון"

דין דוד ויעקב שחר במעמד החתימה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

שחר השקיע מיליוני שקלים ברכישת שחקנים ולאחר החתמת דין דוד אמרו בקבוצה: "ראשי המועדון נתנו אמון מלא בבכר ובאלברמן". מאיר חתם עד 2024: "זה הבית שלי". היום במחנה האימונים: משחק ראשון נגד לובן הבלגית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עדיין לא חודש יולי, אבל מכבי חיפה השלימה את הסגל לעונת 2021/22 שתיפתח עבורה כבר בשבוע הבא במשחק סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות נגד קייראט. בניגוד לשנים האחרונות, במכבי חיפה החליטו העונה להשלים את בניית הסגל במהרה ולשם כך גם הושקעו מיליוני שקלים ברכישת שחקנים, כפי שנעשה אתמול (שני) מול ג'קי בן זקן ומ.ס אשדוד למען רכישה מהירה של דין דוד וכך לאפשר לו להגיע למחנה האימונים בהולנד, אחרי שההצעה הראשונית שהוגשה נדחתה.

"האליפות פתחה מחדש את התיאבון אצל כולם", הודו במכבי חיפה, "עבודה מקצועית של המאמן ברק בכר וגם של המנהל הספורטיבי גל אלברמן הביאה לתוצאות, גם ראשי הקבוצה נתנו אמון מלא בצוות המקצועי ופעלו בהתאם לתקציב". כזכור, מכבי חיפה צירפה הקיץ בנוסף לדוד גם את בן שהר, עלי מוחמד, שון גולדברג, אורי דהן, איתמר ישראלי וראיין סטריין.

היום גם המגן רז מאיר האריך רשמית את חוזהו בקבוצה עד 2024. מאיר הגיע לקבוצת הנוער ב-2014 ורשם 81 הופעות בקבוצה הבוגרת. מאיר אמר: "אני מאושר להמשיך במועדון. מכבי חיפה היא הבית שלי ואין טבעי עבורי מלהמשיך ללבוש את המדים הירוקים". המנהל הספורטיבי גל אלברמן בירך: "שמח ששחקן ואדם כמו רז ממשיך איתנו. הוא הוכיח את עצמו והיה גורם חשוב באליפות ואין לי ספק שימשיך לסייע לנו במטרות.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1055234

כאמור, דין דוד היה השחקן הרכש האחרון והיום הוא יגיע ליום השלישי של הקבוצה במחנה. כידוע, הערב כבר ייערך המשחק האימון הראשון מול לובן הבלגית, משחק ראשון מתוך שניים. בכר ינסה לתרגל בשני משחקים אלו מספר הרכבים ושיטות, כשידוע כי מהמשחקים ייעדר הבלם עופרי ארד ואחת ההתלבטויות תהיה מי יעלה לצד בוגדאן פלאניץ' בשבוע הבא, אורי דהן שנרכש מהפועל קריית שמונה או רמי גרשון. גם חוסה רוריגס עשוי לפתוח כבלם.

בנושא אחר, לאחר הצטרפותו הרשמית של דין דוד ולאור החתמתו של בן שהר, צפוי החלוץ מוחמד עוואד לבקש שחרור. האחרון התעקש לעזוב כבר בקיץ הקודם, כאשר בסגל היו שני חלוצים בדמות ניקיטה רוקאביצה, אלא שכעת יש שלושה אם לדוניו שנשאר ולבן שהר מוסיפים גם את דוד. עוואד מבוקש בהפועל תל אביב ומועדון ספורט אשדוד וינסה לבחון מחדש אופציה לצאת לחו"ל. כזכור, בעונה שעברה עבר השחקן לחצי עונה בפולין ובחר לחזור בחודש ינואר. בסביבתו טוענים שהוא ינסה למצות אופציות בשוויץ ובאוסטריה. בינתיים נמצא עוואד עם הירוקים במחנה האימונים בהולנד.

מוחמד עוואד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי