חדרה פותחת עונה ומקווה לשחזר את סיום העונה שעברה. דנינו חתם

מנחם קורצקי | דני מרון

המועדון יחל את עונתו הרביעית ברציפות בליגת העל, הבלם הצטרף מיידית לאימונים. קורצקי: "רוצה להישאר תקופה ארוכה אך יודע מה זה כדורגל". מגן שמאלי זר עשוי להגיע לאור הפערים עם אורי מגבו ואורן ביטון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר שהרשימה בסיום העונה שעברה וסגרה את הפלייאוף התחתון בשורת ניצחונות נאה, הפועל חדרה תפתח הערב (שלישי) את עונתה הרביעית ברציפות בליגת העל. מאז הגיע למועדון באמצע העונה הקודמת, מנחם קורצקי ביצע שינוי דרמטי בתוצאות הקבוצה ובעקבות זאת, רף הציפיות לעונה שבפתח עלו בהתאם.

כחלק מהמאמצים לחזק את הקבוצה, המועדון הודיע היום על החתמתו של עומר דנינו. הבלם שיחק העונה במדי הפועל כפר סבא וירד עמה לליגה הלאומית, אך כאמור היום הוא חתם בחדרה והוא נוכח באימון פתיחת העונה של המועדון. עומר פדידה, שאף הוא הגיע מכפר סבא, יצטרף רק מחר לאימונים. פרט לפדידה לא נכח באימון הפתיחה גם גוסטבו מרמנטיני, שנמצא עדיין בברזיל.

מעבר לשחקני הסגל שממשיכים מהעונה שעברה, השתתפו באימון גם מספר שחקנים חדשים נוספים, שטרם חתמו בקבוצה: ערן ביטון, בנימין אמבה, איליי חן, אווג'ו אספה ורועי אביטן. באימון השתתפו גם יעקב אבבה ועמית מור ששבו מהשאלות בליגה הלאומית וגם שחקני הנוער שהוקפצו לסגל הבוגרים: אביב לין, רון אונגר ודן לוגסי.

אימון הבכורה של הפועל חדרה | ספורט1

חדרה תקיים ארבעה משחקי אימון לפני שתחל רשמית את העונה עם משחקי גביע הטוטו. בשמיני ליולי היא תארח את נוף הגליל, ב-13 לחודש היא תשחק מול הפועל רמת גן ובמחנה האימונים בסרביה היא תפגוש שתי יריבות מקומיות: ב-17 לחודש את גרפיקאר מהליגה השנייה וב-21 לחודש את העולה החדשה לליגה הראשונה, קולוברה.

מנחם קורצקי אמר באימון הפתיחה כי: "יש התרגשות וזה לא מובן מאליו אחרי עונת קורונה. הקהל חזר וננסה להחזיר להם. עוד לא השלמנו את הסגל כך שעל הציפיות נדבר מאוחר יותר. עזבו אותנו שחקנים משמעותיים ונחבר את השחקנים החדשים למועדון. נמצא גם מגן שמאלי ויהיה שחקן טוב בעמדה הזו להפועל חדרה. אני מרוצה מהסגל וחושב שיש שחקנים רעבים שירצו להצליח. ברמה האישית אני נהנה כאן ואשמח להישאר תקופה ארוכה, אבל אני יודע מה זה כדורגל. רואים הרבה דברים חדשים, שיטות חדשות, ויודעים מה היכולת של הפועל חדרה. נקווה להצליח כמו בסיום העונה שעברה".

במועדון קיימת הבנה כי בדומה לשנים עברו, גם הפעם סגל השחקנים יעבור שינוי משמעותי. לראיה, מספר שמות בולטים כבר הצטרפו לקבוצה, ביניהם מוחמד גאדיר, רועי זיקרי ועומר פדידה, כאשר מלבדם גם אביאל בן חמו ודולב אזרואל הצעירים יהיו חלק מהסגל לעונה הקרובה. לעומת זאת, לא מעט שחקנים ששיחקו במועדון כמושאלים בעונה שעברה עזבו, ובראשם מקסים גרצ'קין, לירן רוטמן ומקסים פלקושצ'נקו. גם טל כחילה, עבדאללה ג'אבר ומרשל אודה עזבו את הקבוצה.

אימון פתיחה הפועל חדרה | שלומי גבאי

חלוץ הרכש, מוחמד גאדיר, התייחס לתחנה החדשה השלו ולפתיחת העונה: "אני בא מוכן ורוצה לכבוש כמה שיותר, וחשוב שהפועל חדרה תישאר כמה שיותר מהר בליגת העל ובא לעשות את העבודה שלנו מהרגע הראשון. אני רוצה להגיע כמה שיותר גבוה, נעשה את העבודה שלנו ויהיה בסדר".

מנשה זלקה, שמזוהה אולי יותר מכולם עם המועדון בשנים האחרונות, נרגש לקראת העונה החדשה: "תחושות נהדרות ויש היסטוריה כי זו עונה רביעית בליגה העל ואני גאה להיות חלק מזה. ידעתי לפני שהפועל חדרה היא מועדון של משפחה וזה מרגש להיות עם הקהל. כדורגל בלי קהל זה לא אותו דבר והקהל נותן את הכוח. אני שמח שבכלל במדינה יש קהל וגם כאן את הקהל שלנו. אני לא רוצה לדבר על מטרות אלא רוצה לגרום לקהל שלנו ליהנות מאיתנו ונקווה להביא את התוצאות כמו בסוף העונה שעברה".

בהחלטה שקיבל קורצקי, רובי לבקוביץ', שובל גוזלן והזרים ג'ונתן סיסה, סאקו דומביה, מוחמד אוסמן וגוסטבו מרמנטיני יישארו בקבוצה. כעת, במועדון רוצים לצרף מגן שמאלי וחלוץ וההערכה היא כי בשתי המשבצות יגיעו שחקנים זרים. עמדת המגן השמאלי מעט יותר מטרידה את אנשי חדרה, ובין השאר נפגשו במועדון עם צמד מגני בית"ר ירושלים, אורי מגבו ואורן ביטון. למרות זאת, בשלב זה ישנם פערים כספיים מול השניים וכמו כן גם מול חגי גולדנברג שנמצא תחת חוזה בבני סכנין.

אורי מגבו. יגיע לחדרה? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי