חלוץ צרפתי מועמד לב"ש, שתבדוק את אופציית קניקובסקי

הארלם גנוהר | Alex Nicodim/NurPhoto via Getty Images

הארלם גנוהר ממוסקרון ברשימות, גם שחקן הכנף המרוקני מוחמד רשאללה הוצע. הקבוצה תנסה לצרף את קשר מכבי נתניה אם יישאר בישראל. אופציית דוידה נבדקה, הפועל ת"א דורשת יותר ממיליון יורו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לעונה החדשה במחנה האימונים בפולין, אבל במקביל מנסה לקדם הגעת שחקני רכש נוספים. המנהל המקצועי אליניב ברדה צפה במספר שחקנים אותם העביר להתרשמות של המאמן רוני לוי, שבימים האחרונים צפה בעשרות כאלה ומנסה לצמצם את רשימת הרכש.

אחד המועמדים לתפקיד החלוץ הוא שחקנה הצרפתי של מוסקרון, הארלם גנוהר. העונה החולפת הייתה פחות טובה מבחינתו של החלוץ בן ה-33, כשכבש שני שערים ב-21 משחקים, מהם פתח בשמונה. הוא הגיע אחרי שלוש וחצי שנים בסטיאווה בוקרשט, בה אימן בעבר רוני לוי, כשבשתי העונות הראשונות, בין 2017-2019, הבקיע 30 שערי ליגה. שם נוסף שעלה הוא של שחקן ההתקפה המרוקני של סלובן ברטיסלבה, מוחמד רשאללה.

בימים האחרונים ניסתה באר שבע לבדוק, באמצעות מקורבים לעסקה, אפשרות להחתים את אושר דוידה מהפועל תל אביב. בשלב זה, עלויות העסקה יקרות כשהפועל דורשת עבורו מיליון יורו. כמו כן, בימים האחרונים, מלבד מועמדותו של דוידה, עלה שמו של שחקן ישראלי נוסף – גבי קניקובסקי. בהפועל ב"ש הבינו כי קשר מכבי נתניה אמור לחתום בחו"ל בקרוב, אך מכיוון שטרם הגיעה הצעה, היהלומים לא פוסלים אפשרות שהשחקן יישאר בישראל. לכן, במצב הנוכחי, במידה שקניקובסקי יחליט להישאר בארץ, ב"ש תבדוק את האופציה לצרפו.

דן גלזר, אושר דוידה | ברני ארדוב

במחנה עצמו, במועדון מספרים כי רועי גורדנה, איתי שכטר ואיתן טיבי התאקלמו היטב ונראה כי שיתוף הפעולה בין השניים האחרונים, שהגיעו ממכבי תל אביב, תורם רבות לחדר ההלבשה ולרוח הקבוצתית. "שכטר זה חוויה, עוד לא הגיע וכבר אתה נהנה ממנו", אמרו בקבוצה. "מה שהיה פה בחדר ההלבשה בשנה שעברה לא יחזור". במועדון ציינו את החיבור הבעייתי בין מספר שחקנים, שחלקם כבר לא נמצא בקבוצה.

"ההגעה של שחקנים כאלה לקבוצה תעזור למועדון מאוד, אחד הדברים שרצינו ליצור פה הוא חדר הלבשה נהדר, בדיוק כמו שהיה פה באליפות הראשונה". לוי וברדה שמים דגש מיוחד על הפן החברתי וגם זרים שמועמדים לקבוצה, יגיעו לאחר תחקיר שיבחן את התאמתם לחדר ההלבשה. חלק מזה הוא לקח ממקרה ז'וסואה, אותו רוצים במועדון למנוע בעתיד.

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב
איתי שכטר, רוני לוי | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי