מכבי ת"א השיקה סמל חדש, גולדהאר: "אל לנו לפחד משינוי"

הסמל החדש של מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: "עלינו לכבד ולשמר את ההיסטוריה, אבל הסמל החדש מסמל מהיכן הגענו ולאן אנו הולכים - שינוי הוא הדרך לתהילה עתידית", אמר הבעלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הייתה האחרונה לעשות זאת בשבוע שעבר, במהלך שלווה בלא מעט רעש מצד האוהדים, אבל קבוצות רבות בארץ ובעולם החליטו לשנות את סמל המועדון במטרה ללכת בקו מודרני יותר. הבוקר (רביעי) היה זה תורה של מכבי תל אביב.

מחזיקת הגביע גם צפויה להשיק מדים חדשים בקרוב, אבל עוד לפני כן היא השיקה סמל חדש למועדון. לפי הודעת מכבי תל אביב, "העקרונות המנחים שהובילו לעיצוב הסופי כללו את ערכי המועדון, זהותו הייחודית ומורשתו המפוארת, מוצגים בצורה רעננה, נקייה וחדשנית, יחד עם רצון האוהדים לתת ביטוי מרכזי יותר לסמל 'מכבי' המיתולוגי".

הבעלים מיץ' גולדהאר, אמר לאתר הרשמי: "עלינו לכבד ולשמר את ההיסטוריה של המועדון שלנו על כל תפארתו. אך אל לנו לפחד משינוי. שינוי הוא הדרך לתהילה עתידית. אני מקווה שנחגוג הרבה רגעים מוצלחים יחד, תחת הסמל החדש של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, אשר מסמל מהיכן הגענו ולאן אנו הולכים".

מנכ"לית המועדון, שרון תמם, הוסיפה: "מכבי הוא מועדון המכבד את מורשתו, אך יחד עם זאת תמיד נושא את פניו קדימה לעבר השגת תארים, מטרות ויעדים חדשים. במהלך ההליך הממושך לעיצובו מחדש, חיפשנו ליצור סמל שיוכל לייצג את מכבי של ההווה והעתיד, אבל יחד עם זאת להבליט את הסמל המיתולוגי של מכבי שהוא כל כך חשוב".

הסמל החדש של מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי