הסגל מקבל צורה: סבוריט, טננבאום וריקן נשארים במכבי תל אביב

אנריק סבוריט | מכבי תל אביב

סגנית האלופה עובדת: המגן הספרדי סיכם על חוזה לשנתיים ויישאר, גם השוער. הקשר, שהיה נראה בדרך לפרידה, חתם לעונה: "אחת ההחלטות הקלות שקיבלתי בחיים". וגם: גלזר ינותח וייעדר ממוקדמות הקונפרנס?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב בוודאי היו מודאגים עד כה מעתידם של כמה שחקנים מאוד חשובים בשנים האחרונות. היום (רביעי) הם כבר נושמים הרבה יותר לרווחה. הצהובים הודיעו היום על המשך דרכם של שלושה שחקנים – אנריק סבוריט, דניאל טננבאום ואבי ריקן.

סבוריט, ללא ספק אחד הנכסים הגדולים של מכבי ת"א ואחד המגנים השמאליים הזרים הטובים ששיחקו בליגת העל, סיים את חוזהו בתום העונה הקודמת וכעת סיכם על חוזה חדש לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הספרדי בן ה-29 סיפר: "כשהצטרפתי למכבי לפני שלוש שנים, מעולם לא האמנו שתל אביב תהפוך לבית החדש של משפחת סבוריט. אחרי הסיכום על החוזה החדש, אני מאושר שנהיה חלק ממשפחת מכבי לפחות גם בשנתיים הקרובות. עכשיו נעשה דרכינו חזרה לישראל וחזרה לעבודה, כי יש לפנינו עוד עונה ארוכה".

ריקן זו החתמה הרבה יותר מפתיעה. הקשר שסיים את חוזהו והיה שחקן חופשי היה נראה בדרך הבטוחה לעזיבה. הוא כבר היה במו"מ עם בית"ר ירושלים ונראה היה שאחרי שש שנים יעזוב, אבל היום נרשמה הפתעה גדולה כאשר ריקן וסגנית האלופה הגיעו להסכמות והוא חתם על חוזה לעונה נוספת. השחקן בן ה-32, שלא לקח חלק באימוני הקבוצה בימים האחרונים, חתם על חוזה לעונת המשחקים הקרובה עם אופציה לעונה נוספת.

אבי ריקן עם סוכנו מאיר ריפמן והמנכ"לית שרון תמם | מכבי תל אביב

לאתר הרשמי של מכבי ת"א ריקן אמר אחרי החתימה: "להמשיך במכבי תל אביב הייתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבלתי בקריירה שלי. שש השנים האחרונות הפכו את הקשר החזק שלי למכבי למשהו שמרגיש נכון גם לי וגם למועדון. אחרי שקיבלתי את הפנייה ממכבי, כל סיפור הארכת החוזה הפך לעניין טכני בלבד. מכאן נחזור להתאמן עם הקבוצה על מנת להשיג את כל המטרות שיש לנו העונה".

בשורה טובה היא כמובן גם הישארותו של דניאל טננבאום. השוער, שסיים את חוזהו והיה במשא ומתן ארוך, ימשיך במדי הקבוצה עד 2022/23. לאחר הסיכום טננבאום אמר: "אני מאושר שהגעתי לסיכום על חוזה חדש במכבי ושאמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במקום שהוא בית עבורי. אני לא יכול כבר לחכות ולהצטרף בחזרה לשאר הקבוצה בהכנות לקראת העונה החדשה".

בנושא אחר: במכבי תל אביב יחליטו בימים הקרובים אם לשלוח את דן גלזר לגרמניה להתערבות רפואית בפציעה שהשביתה אותו לאורך שבועות ארוכים בעונה שעברה וממנה הוא לא הצליח להתאושש עד היום. למרות שנרשמה הטבה מסוימת, באימונים תחילת העונה התלונן הקשר על כאבים ובימים הקרובים ידונו הצדדים כדי לקבל החלטה בנושא. אם גלזר יעבור הליך רפואי, הוא אמור לשוב לתחילת ליגת העל באוגוסט, אבל עלול להחמיץ את משחקי הקבוצה במוקדמות הקונפרנס ליג ואת אלוף האלופים נגד מכבי חיפה.

דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי
דן גלזר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי