נועם כהן הושאל ממכבי ת"א להפועל חיפה, כארם ארשיד ייבחן

נועם כהן | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהכרמל תערוך מחר אימון בכורה לעונת 2021/22, המגן בן ה-22 הצטרף לאחר עונה בהפועל חדרה. בן והבה חתם לעונה נוספת, כץ: "היה חשוב לנו להשאיר אותו". שחקן הכנף ינסה להרשים את המאמן אלישע לוי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח מחר (חמישי) את אימוניה לעונת 2021/22, בתקווה שתהיה מוצלחת הרבה יותר מזו הקודמת, בה הקבוצה שרדה בליגה העל רק במחזורי הסיום. בניגוד להערכות, הקבוצה מהכרמל לא ביצעה מהפכה גדולה הקיץ.

הערב הודיעה המועדון האדום על צירופו של נועם כהן, שהושאל לקבוצה ממכבי ת"א. המגן בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של סגנית האלופה וכעת ינסה לצבור דקות משחק במדי הפועל חיפה. בנוסף, הבלם בן והבה חתם לעונה נוספת, שתהיה השלישית בקבוצה. הבעלים יואב כץ הוסיף: "היה חשוב לנו להשאיר במועדון את בן והבה, הרבה בזכות האופי והמחויבות שהוא מגלה במגרש ובחוץ".

אוהד לויטה הגיע במקומו של רן קדוש, דודי טויטו הצטרף על חשבונו של יהב גורפינקל וגם לואי טאהא חתם כדי לחזק את מרכז ההגנה. אחרי שניסו קפילוטו ולירן סרדל חתמו על חוזים חדש ומומשה האופציה על סער פדידה – בימים הקרובים יחתמו רשמית גם גיא משפתי ועדן בן בסט.

עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

השניים כבר העבירו טיוטות חוזה עם יואב כץ ואמורים להגיע לאימון הפתיחה מחר. מי שלא ייקח בו חלק כמובן הוא נס זמיר, שנפצע לקראת סיום העונה הקודמת, עבר ניתוח ברצועה הצולבת וההערכה היא שיחזור לאימונים רק לקראת חודש אוקטובר. מספר שחקנים מהליגה הלאומית וליגה א' יגיעו לאימון הפתיחה וינסו להרשים את המאמן, אלישע לוי. בין השאר יגיע גם כארם ארשיד. שחקן הכנף, ששיחק בעבר בהפועל רעננה, פתח את העונה הקודמת בהפועל חדרה ועבר בהמשך לסקציה נס ציונה. כעת הוא מנסה לחזור לליגת העל, ובהפועל חיפה מחפשים שחקן כנף לאחר עזיבתו של אחמד דראושה להפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי