שינוי כיוון? סגל: "מעדיף למכור את קניקובסקי לקבוצה בישראל"

גבי קניקובסקי עם האוהדים | ברני ארדוב‎

לקראת פתיחת עונת 21/22, בעלי נתניה דיבר ב-103FM ושיתף על עתידו של הקשר: "הסוכן שלו מחפש לו קבוצה מחו"ל, אבל הוא אמר לי שיש אפשרות שהוא יאריך אצלנו חוזה. מוכן לעשות טרייד על שחקנים ממכבי חיפה או ת"א"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה קיימה היום (רביעי) "הפנינג" גדול לאוהדיה ולכבוד פתיחת עונת 2021/22 ואיתו גם מסיבת העיתונאים החגיגית בהשתתפות המאמן ריימונד אטוולד והקפטן אלמוג כהן. מאוחר יותר, הבעלים אייל סגל התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של גבי קניקובסקי, כוכב היהלומים בשתי העונות האחרונות.

האזינו לראיון המלא

"הייתי מוכן לפתור את סיפור המעבר של קניקובסקי, לכאן או לכאן, לפני תחילת העונה" אמר סגל. "הייתי כמובן שמח שהוא יישאר בנתניה והוא עצמו טען בפני שזו אופציה שהוא היה שמח שתקרה אם הוא לא ימצא קבוצה בחו"ל. אני חושב שהדינמיקה של הדברים היא מספיק גדולה שזה יכול לקרות. אני גם מקווה שהוא יקבל כמה שיותר מהר את ההחלטה – להאריך חוזה בנתניה או לחתום בקבוצה בחו"ל, שהסוכן שלו מחפש כרגע. הנושא הזה צריך להיפתר".

הבעלים הוסיף: "אם הייתי צריך לבחור איפה הוא ישחק ולא במכבי נתניה, הייתי רוצה שהוא ישחק בקבוצה ישראלית, לא בגלל הקבוצה אלא רק בגלל שאני יכול לעשות טרייד ולקבל שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה שלי ובמקום אחר הם השחקן ה-17 ו-18. יש כאלה בשפע במכבי ת"א וחיפה. כרגע אנחנו לא במצב הזה. אשמח מאוד לעשות עסקה בה אנחנו יכולים לקבל שחקנים עליו".

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

גם אלמוג כהן התייחס לעתידו של קניקובסקי והוסיף: "גבי צריך לצאת לאירופה, אם זה יקרה הקיץ אנחנו עדיין לא יודעים. אם לא, כמובן שנשמח אם הוא יישאר במכבי נתניה. גבי הוא בדיוק בגיל המתאים כדי לעשות את הצעד הזה והוא ראוי לכך אם זה יקרה". אטוולד התייחס לקשר וסיפר: "חלון ההעברות פתוח, ראינו שקבוצות בישראל די השתוללו בחלון. אני חושב שלא כדאי שנהיה מופתעים אם יקרה משהו עם גבי קניקובסקי, או עם שחקנים אחרים. כמובן שגבי שחקן מעניין עבור קבוצות רבות".

במהלך האירוע התקיים גם אימון הפתיחה של מכבי נתניה, בו הוצגו שחקני הרכש החדשים לכ-1,000 אוהדים שהגיעו. בהמשך, מאות אוהדים פרצו לכר הדשא, הדליקו אבוקות, שרו את שירי הקבוצה והניפו את השחקנים.

אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב‎
אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב‎
אלמוג כהן עם האוהדים | ברני ארדוב‎
יובל שדה | ברני ארדוב‎
שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי