דוכי: "קבהא רוצה להגיע לסכנין, לא יודע אם עוואד יחתום בסוף"

מרואן קבהא
מרואן קבהא | מאור אלקסלסי

חבר הנהלת המועדון מהמגזר בראיון ל-103FM: "מימר הביא שחקנים שבדק, מקווים שהכל יעמוד בציפיות שלנו". צירוף וארן: "אם היו מציעות לו מכבי חיפה או ת"א, אולי היה מעדיף אותן". קבהא: "יש לו מאבק נגד הפועל ב"ש"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עברה מהפכה בקיץ בחלק הקדמי כאשר מכרה את החלוץ אוסאמה חלאילה למכבי תל אביב ובהמשך צירפה את אנתוני וארן, ששוחרר בתום העונה שחלפה מהפועל באר שבע. חאלד דוכי, חבר בהנהלת המועדון, דיבר אמש (רביעי) ב-103FM על מסע הרכש של הקבוצה והמטרות לעונה הבאה, אחרי שאת העונה החולפת בילתה לצערה בתחתית.

האזינו לראיון המלא

צירופו של וארן: "מאמין שאנתוני וארן זו החתמה מאוד טובה לסכנין. הוא חלוץ טוב ואנחנו מאמינים בו. גם הוא מאמין והוא חשב על המעבר הרבה ולקח החלטה בסוף. בואו נהיה אמיתיים, אולי הוא היה מעדיף את מכבי חיפה או מכבי ת"א אם היו מציעים לו, אנחנו לא מתחרים מולם".

הרכש לעונה הקרובה: "עשינו החתמות טובות, יש לנו את המגן הימני הסרבי שהוא שחקן טוב. החתמנו קשר ברזילאי והוא עדיין לא הגיע כי משרד הבריאות לא מאשר. המאמן שרון מימר הביא שחקנים שבדק ואנחנו מקווים שהכל יעמוד בציפיות שלנו. אנחנו מחפשים עוד שחקן התקפה וכמובן עוד בלם. אני מקווה שנשלים את הסגל הזה לפני היציאה למחנה האימונים בפולין".

מטרות רכש: "מוחמד עוואד ממכבי חיפה זה שחקן שמעניין אותנו וגם קבוצות אחרות. עשינו פנייה כבר בעבר אבל הוא עדיין תחת חוזה בחיפה. אני לא יודע אם יגיע לסכנין בסוף. דיברנו גם עם מרואן קבהא, שרוצה מאוד להגיע לסכנין אבל יש לו עניינים עם הפועל באר שבע ויש מאבק כספי שצריך לסגור אותו".

שרון מימר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי