זה נגמר: עומרי אלטמן לא ימשיך בהפועל ת"א. לוסיו על סף סיכום

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

אחרי שגורם בכיר במועדון אישר לספורט1 שהקשר יעזוב כנראה, ההחלטה הסופית נפלה בתום אספה מיוחדת. איינבינדר צפוי לקבל את סרט הקפטן, החלוץ הברזילאי צפוי לחתום בשבוע הבא לעונה עם אופציה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זה נגמר. הפועל תל אביב קיבלה החלטה סופית – עומרי אלטמן לא ימשיך במועדון. כפי שפורסם כאן ביום שלישי, גורם בכיר במועדון הצהיר שאלטמן ככל הנראה לא ימשיך, ועכשיו זה גם קורה בפועל. מי ששימש כקפטן האדומים בעונה הקודמת עוזב לאחר שלא הגיע להסכמות על חוזה חדש ויחפש את היעד הבא.

ההחלטה המעשית התקבלה באספה מיוחדת שקיימה ההנהלה. בשבוע האחרון, כזכור, אלטמן עקץ את הפועל ת"א ברשת "טוויטר", כאשר הגיב לשרשור בשם "תגידו איזה קבוצה אתם אוהדים מבלי להגיד את השם של הקבוצה" עם העקיצה הבאה: " עשית שתי עונות טובות? בוא נקצץ לך".

אתמול (רביעי) ערכה הפועל ת"א אימון פתיחה לעונת 2021/22, עשרות אוהדים קראו להשאיר את הקפטן, אך זה כבר לא יקרה. הקשר, שגדל במכבי תל אביב ושיחק בשורותיה ב-2013/14, זכה לגישושים מצד מחזיקת הגביע שבוחנת את האפשרות לצרפו וייתכן שתיעשה אליו פנייה. אגב, מי שצפוי להתמנות לקפטן הוא דן איינבינדר.

עומרי אלטמן | טוויטר

אבל בהפועל ת"א לא מתרגשים וממשיכים לעבוד כדי לחזק את הסגל של ניר קלינגר, כאשר לוסיו מרינאו נמצא על סף סיכום בקבוצה. החלוץ הברזילאי, ששיחק בעונה שעברה בקריית שמונה ובעבר לבש כידוע את מדיהן של הפועל באר שבע, מ.ס אשדוד והפועל חדרה, הסכים להצעה שקיבל.

לוסיו נמצא בימים אלה בברזיל ויגיע בשבוע הבא לישראל כדי לחתום רשמית. אורך החוזה צפוי לעמוד על עונה אחת, כאשר לאדומים תהיה אופציה לעונה נוספת. גורם בהפועל ת"א סיפר: "לוסיו היה על הפרק עוד כשניסו אביטן הגיע ובסוף זה לא יצא אל הפועל". גם איליה שקורין מצסק"א מוסקבה עדיין בתמונה.

לוסיו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי