נוסבאום הוצג בק"ש, שרצקי: "אני כועס על דהן. אנסה עשה טעות"

עמיר נוסבאום | לילך וייס

אחרי מהפכה בצוות המקצועי ובסגל השחקנים, הקבוצה הצפונית פתחה רשמית את עונת 2021/22 והמאמן דיבר לראשונה. הבעלים התייחס לשינויים בסגל: "אורי לא רצה להישאר, ליוג'ין הצעתי יותר כסף מהפועל ב"ש"

(גודל טקסט)

קריית שמונה עשתה דברים יפים בעונה הקודמת, כאשר סיימה בפלייאוף העליון ולא הייתה רחוקה ממקום באירופה. למרות ההצלחה, המועדון עבר זעזוע הקיץ, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת הסגל. המאמן קובי רפואה עזב ובמקומו הגיע עמיר נוסבאום, שהביא עמו צוות מקצועי חדש. כמו כן, מספר רב של שחקני מפתח עזבו – אורי דהן, עידן נחמיאס, יואב הופמייסטר, סאקו טורה, יוג'ין אנסה ולוסיו. גם אמיר בן שמעון עזב.

עד כה, קריית שמונה צירפה את הבלם הזר סטפן אקה, עאיד חבשי ומורגן פרייר. במועדון הצפוני מתכוונים לצרף שלושה שחקנים נוספים בשבועיים הקרובים, ביניהם שני שחקני התקפה זרים. כידוע, בקבוצה גם היו רוצים לראות חלק מהשחקנים ששיחקו בעונה הקודמת תחת נוסבאום בבית"ר תל אביב/בת ים, דוגמת רונן חנצ'יס, נדב נידם ופארפה גויאגון, אשר שייכים למכבי תל אביב, שטרם קיבלה החלטה לגביהם.

היום (חמישי) ערכה קריית שמונה אימון בכורה לעונת 2021/22, עם הפנים החדשות, ועוד קודם לכן נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות הבעלים איזי שרצקי והמאמן נוסבאום שדיבר לראשונה מאז הגעתו מבית"ר תל אביב/בת ים.

איזי שרצקי | לילך וייס

שרצקי פתח את מסיבת העיתונאים בהספד לוויקי פרץ ולחיים אוחיון: "זה יום חג, כי מסיבות בריאותיות הגעתי לקריית שמונה לראשונה אחרי שנה. מצד שני, זה גם יום עצוב כי אתמול הלכו לעולמם ויקי פרץ שגידלתי מגיל 14 והבאתי אותו תמורת שבעה או שמונה שחקנים ולאחר מכן גם חיים אוחיון. פשוט כואב הלב. עצוב מאוד מה שקרה, אסון כבד. מי שיודע מה שחיים אוחיון עשה לצפון…הוא האיש הראשון שקרא לי לכנס יזמים כדי לעזור לצפון".

על השינויים בסגל ומעבר אנסה לב"ש: "נתנו לו הצעה יותר גבוהה מהפועל באר שבע כי מאוד אהבתי אותו, אבל יוג'ין רוצה לשחק באירופה וזו זכותו. אני חושב שהוא עשה טעות, אבל בואו נראה. יותר כיף לי מהכל זו קבוצה שבנויה על ישראלים וגם השנה נוסעים 12-13 שחקנים שגדלו אצלנו בנוער, חלקם סיימו רק העונה ויחזרו לנוער. זה החלום שלי, שיהיו כמה שיותר שחקנים שגדלו אצלנו".

על אורי דהן ועידן נחמיאס: "הם שני בלמים מצוינים שגדלו אצלנו ואני אוהב אותם. נחמיאס סיים חוזה והצלחנו להעביר אותו למכבי ת"א ולקבל עליו כסף, אבל על אורי אני מאוד כועס – אני בחיים לא מוכר שחקן בן 21, אבל הוא לא רצה להישאר. אם אתם שואלים אותי על ההגנה שלנו? היא תהיה יותר טובה העונה. הבלמים שיש לנו היום, ואתם תראו את זה, לא פחות טובים. גם יואב הופמייסטר לא רצה להישאר, אנחנו נצרף עוד שחקנים ואני מאמין שהשנה תהיה לנו קבוצה יותר טובה, חבשי אחד הבלמים הכי טובים בארץ".

אורי דהן | מכבי חיפה, האתר הרשמי

על העונה שמצפה לעירוני קריית שמונה: "גמרנו את העונה בסדר, אבל לא הגענו כי השופט דפק אותנו – הוא חיכה בכוח עוד שתי דקות, אחרת היינו באירופה ולא פה. יש לנו מאמן חדש, עמיר נוסבאום שהיה אצלנו חמש שנים ואנחנו מכירים אותו מצוין. הוא היה ספורטאי למופת, הוגן, אחד שאהבנו ואני אהבתי. אחרי שהפסדנו לבית"ר בגביע, אמרתי לו שהוא יהיה המאמן החדש שלנו – אם לא היה מנצח הוא היה נשאר בבית"ר (צוחק). הוא לא ידע מילה לפני המשחק".

התקציב הצפוי: "קיצצנו השנה ולא קיבלנו כסף מרשת הביטחון, אנחנו הקבוצה היחידה שלא קיבלה, אבל התקציב יגיע לכ-20 מיליון שקל.

אנסה. ירוויח פחות בהפועל ב"ש | הפועל באר שבע

המאמן עמיר נוסבאום אמר למיקרופונים על דבריו של שרצקי: "תמיד כיף לי לשמוע את איזי והפנטזיות שלו גורמות לי להרגיש יותר בנוח ולקבל ביטחון. אלו לא דברים שגורמים לי להירתע, אלא נותנים לי מוטיבציה.

"הייתי ארבע שנים ולא חמש בקבוצה כי איזי רצה מגן יותר מהיר ממני", תיקן המאמן החדש את הבעלים בחיוך, "אבל זו סגירת מעגל מאוד מרגשת לחזור לכאן כמאמן ואני מקווה שהפרק שלי כמאמן יהיה דומה מאוד לפרק כשחקן".

המטרות לעונה הבאה: "אני מאמין שאם אתמקד בדרך ובחזון שלי כדי לכוון את הקבוצה לאיך שאני רוצה שהיא תיראה, אז התוצאות יגיעו לבד. לא מעניין אותי איך מסתכלים עליי, אלא אני מסתכל על עצמי וזה הכי חשוב לי. אני רוצה לשחק כדורגל טוב וחיובי, אבל שם המשחק זה תוצאות. אני מאמין בדרך שלי וכפי שהדברים מתנהלים עד עכשיו, אני מרוצה. אם אני אהיה מסופק ממקום שני אחרי שאיזי אמר שהמטרה היא אליפות? כן".

בניית הסגל: "אני ואיזי בשיתוף פעולה מלא מלא מלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי