קפטן לבסקי סופיה מרטין ראינוב חתם במ.ס. אשדוד

מרטין ראינוב | Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images

הקשר הבולגרי בן ה-29 יחזק את מרכז השדה של רן בן שמעון. גם המגן השמאלי של כפר שלם בר נתנאל חתם לשלוש שנים: "אעבוד קשה על מנת להתפתח כאן ועל מנת לעזור לקבוצה להצליח"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת המפגש נגד קרבאח בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג כאשר הקבוצה מעיר הנמל הודיעה היום (חמישי) על צירופם של שני שחקנים. הראשון הוא הקשר הבולגרי בן ה-29 מרטין ראינוב שערך שמונה הופעות בינלאומיות ושימש בעונה האחרונה כקפטן של לבסקי סופיה. ראינוב חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. עוד קודם לכן הצטרף המגן השמאלי בר נתנאל שחתם לשלוש שנים במועדון באמצעות סוכנו, עידן כסיף, וייצא יחד עם ראינוב למחנה האימונים בסלובניה בעוד שלושה ימים. 

בר נתנאל בן ה-20 שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, היה אשתקד שחקן משמעותי בהרכב של כפר שלם מהלאומית כשסיים את העונה עם 32 הופעות ליגה, בהם בישל חמישה שערים. נתנאל אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום במועדון ספורט אשדוד, מקום שידוע כבית חם עם המון שחקנים צעירים. אעבוד קשה על מנת להתפתח כאן ועל מנת לעזור לקבוצה להצליח".

נתנאל וראינוב יהיו שחקני הרכש השביעי והשמיני במספר של ג'קי בן זקן אחרי גיא דהן (מכבי חיפה), סהר חסון (הפועל ניר רמת השרון), נאור סבג (מכבי פתח תקווה) נואף בזיע  (מכבי אחי נצרת), אור אינברום  (מכבי פתח תקווה) ודייויד רוי ניאנג (הפועל חדרה). המטרה מאחורי ההחתמה היא שהמגן ישמש כגיבוי למקרה שמונטרי קמאהני יימכר לקבוצה בחו"ל.

בר נתנאל | מ.ס. אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי