הפועל ת"א מציבה מטרות לעונה: "רוצים מקום באירופה". גרופר יימכר?

דני גרופר | אריאל שלום

גורם בכיר אצל האדומים הצהיר: "רוצים לסיים בעונה הקרובה במקום גבוה בפלייאוף העליון". במועדון מעדיפים למכור את המגן לחו"ל ולהרוויח עליו לפני שיסיים את חוזהו בקיץ הבא. שלמה ובואטנג עשויים לעזוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ביצעה ועדיין מבצעת בקיץ הנוכחי מסע רכש רציני מאוד. האם זה מה שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה באמת ויצליח להחזיר אותה לצמרת הליגה? מוקדם לדעת, אך האווירה במתחם חודורוב בהחלט אופטימית, והאדומים מצפים למכירה של קרוב ל-10,000 מנויים. גורם בכיר במועדון הצהיר: "המטרה בעונה הקרובה היא לסיים במקום גבוה בפלייאוף העליון, להיות בצמרת ולהגיע לאירופה".

בינתיים, האדומים כידוע פתחו את האימונים לעונת 2021/22 וממשיכים להתגבש תחת המאמן ניר קלינגר לקראת היציאה ב-19 ביולי למחנה אימונים בן שבוע בפולין. עידן ורד, שלומי אזולאי, יואב הופמייסטר, ג'ורג' דיבה ורז טוויזר כבר מתאמנים, ובקרוב יצרפו אליהם עם שחקני רכש נוספים – פארליי רוסה, לוסיו, יואב תומר ואלון אזוגי – שאמורים לחתום רשמית בקרוב. המטרה היא לצאת למחנה כשהסגל סגור ככל האפשר.

אבל הפועל ת"א גם משחררת שחקנים. ביחס לעונה הקודמת, איאד אבו עביד כבר עזב להפועל באר שבע, לידור כהן עבר לתאילנד והקפטן עומרי אלטמן לא הגיע להסכמות על חוזה חדש ולא ימשיך. השחקן הבא שאמור לעזוב הוא דני גרופר, אותו במועדון מעדיפים למכור הקיץ, שכן הוא יסיים את חוזהו בסיום העונה שבפתח ולאחר מכן יוכל לעזוב בחינם.

שלומי אזולאי עם האוהדים | דני מרון

המגן השמאלי מעוניין לצאת לאירופה ומחזיק בסעיף יציאה לחו"ל בסך 450 אלף יורו, כידוע. היעד המרכזי הוא הליגה הבלגית, והפועל ת"א תשמח להכניס כסף ממכירתו אם יהיה קבוצה שתסכים לשלם את הסכום הנ"ל. דורון ליידנר אמור לקבל את הקרדיט כמגן השמאלי המוביל במקרה של עזיבת גרופר.

שני שחקנים נוספים שעשויים למצוא את עצמם בקבוצות אחרות בקרוב הם רז שלמה ועמנואל בואטנג. הבלם בן ה-21 מעורר עניין במספר קבוצות בליגת העל וצפוי לצאת לעונת השאלה, בעוד שהקשר הגנאי מוזכר כמועמד לקבוצות בשווייץ ובצרפת.

עמנואל בואטנג עם האוהדים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי