קולו גורש לדרום אפריקה: "מעולם לא חשבתי שיתייחסו אליי ככה"

סיאנדה קולו | חשבון האינסטגרם של סיאנדה קולו

בלם הפועל ת"א, שעוכב שעות ארוכות בנתב"ג, לא הורשה להיכנס לישראל בשל מסמך לא תקין ושב למולדתו. בפוסט באינסטגרם כתב: "אני רק בן אדם, יום שצריך לשכוח". מהמועדון נמסר: "בתום לב ניתן לו אישור לא נכון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נתקלה אתמול (חמישי) בסיטואציה מוזרה, מפתיעה, לא פשוטה ושמעוררת לא מעט שאלות: בלם הקבוצה, סיאנדה קולו, נחת בישראל, עוכב במשך שעות ארוכות בנתב"ג ובסופו של דבר גורש חזרה לדרום אפריקה מכיוון שהגיע עם מסמך לא תקין אשר נשלח אליו מישראל. הנושא נמצא בבדיקה של הרשויות.

קולו פרסם בלילה האחרון פוסט מלא רגשות בחשבון האינסטגרם שלו, בו שיתף תמונה שלו מעוכב וכתב: "יום שצריך לשכוח (אימוג'י של לב שבור). מעולם לא חשבתי שיתייחסו אליי בצורה כזו. אני רק בן אדם. תודה לכולם על האהבה ועל מילות העידודים מהאוהדים. לצערי, אני חוזר הביתה".

בשעות אחר הצהריים, הפועל תל אביב מסרה הודעת הבהרה בנושא של קולו: "בקבוצה יש מספר שחקנים אשר מגיעים ממדינות המוגדרות כבעלות סיכון גבוה לקורונה, ביניהן דרום אפריקה. השחקן, סיאנדה קולו, שהיה אמור להגיע מוקדם יותר השבוע, פספס את הטיסה הראשונה – וסודרה לו באופן מיידי טיסה נוספת על ידי המועדון שלקראתה, ותוך כדי ארגון שלל המסכמים הדרושים כגון בדיקות קורונה, אישור נחיתה בישראל, אישורי חיסון (השחקן חוסן פעמיים בישראל), אישורי עבודה וכו', חלה טעות עם אחד האישורים, ובתום לב ניתן לשחקן אישור לא נכון ע"י אחד מעובדי המועדון".

סיאנדה קולו | אריאל שלום

"לצערנו, הטעות התגלתה רק כשהשחקן נחת בישראל ולא אובחנה עם עלייתו לטיסה במדינת המקור. הנושא מטופל והמועדון דואג לכל צרכיו של השחקן. אנו מצרים על המקרה, התנצלנו בפני השחקן שבינתיים חזר לארצו – והנושא נבדק ומטופל בין כותלי המועדון".

"סיאנדה הוא שחקן אהוב מאוד במועדון, כל אנשי המערכת נמצאים עמו בקשר רציף ודואגים לכל צרכיו. בכל יום משתנים החוקים והתקנות לגבי מדינות שחורות ואדומות – וכך גם נכנסות ויוצאות מדינות נוספות מרשימה זו. על פי ההנחיות החדשות שקיבלנו ממשרד הפנים ורשות ההגירה, סיאנדה קולו, כמו כל אותם שחקנים שמגיעים ממדינות בעלות סיכון גבוה לקורונה, יצטרך לשהות במדינה אחרת במשך 14 ימים ולאחר מכן תתאפשר כניסתו לישראל. הנושא מאחורינו, אנו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה במלוא המרץ".

קולו טס בחזרה לדרא"פ דרך איסטנבול, ובהפועל ת"א כבר פועלים לסדר לו אישור כניסה תקני שיאפשר לו לחזור לישראל בשבוע הבא. גורמים במועדון התנצלו בפני השחקן על התקרית המביכה והיום המביך שעבר בשדה התעופה. גם אוהדים רבים תמכו בבלם, שאמר שהוא 'שוכח הכל' כדי להגיע כמה שיותר מהר לאימונים.

הפוסט של סיאנדה קולו | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי