בבית"ר הודפים את הביקורות: "אוחנה יעשה כאן קבוצה טובה"

ארווין קומאן ושחקני בית"ר | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

לצד ביקורות של השחקנים, במועדון טוענים: "עולים כאן עשרות שונות, מישהו פנה אליהם?". סוכנים טוענים: "קשה להביא לירושלים זרים איכותיים". פלקושצ'נקו מעורר עניין, לקאו, בנבנישתי ואפריאט ימשיכו להיבחן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא אוהבים את הביקורות שסופגת הקבוצה בימים האחרונים. אתמול, אחרי שרוסלן ברסקי חתם בהפועל ירושלים, החליט הבעלים משה חוגג לצייץ כי המועדון לא היה חפץ בשירותיו של השחקן, זאת כדי להשתיק את הביקורות סביב חוסר היכולת של הקבוצה להחתים שחקנים משמעותיים.

אתמול אמר גורם בבירה: "עולים כאן עשרות שמות מדי יום, אבל תבדקו למי פנינו. היו שמועות שאנחנו רוצים את דוס סנטוס, מישהו פנה אליו? רוב המועמדים שהוצעו לנו לא באמת היו ברשימה. היחיד שלא הצלחנו להביא זה דור אלו, בגלל שלא הסתדרנו מבחינת הסכומים. גם לזה הבאנו גיבוי. אתם תראו, אוחנה יעשה כאן קבוצה טובה".

אבל כל זה לא מונע, כמובן, את קצב ההחתמות האיטי של אלי אוחנה. לצד הביקורות של השחקנים על קצב ההחתמות, המנהל המקצועי צריך לבנות קבוצה שתתמודד בצמרת, אבל כפי שזה נראה כרגע – בית"ר עדיין רחוקה מאוד משם. לאוחנה אין תקציב גבוה, כזה יכול באמת לשדרג את הקבוצה לכזאת שנלחמת על מקום בצמרת הגבוהה. סוכנים מספרים ש"בית"ר אמנם הגדילה את התקציב להבאת זרים, אבל עדיין לא מדובר בתקציב של קבוצה גדולה. גם ככה קשה להביא לכאן זרים איכותיים".

אחרי שעסקת עלי מוחמד למכבי חיפה נעשתה ללא החלפת שחקנים, אז התעניינה בית"ר באפשרות לקלוט שחקנים שייפלטו מסגל הירוקים, לספורט1 נודע כי בבית"ר מנסים לגרום למקסים פלקושצ'נקו להגיע. לשחקן הצעה מאירופה, אבל אם יישאר בארץ יעשו בבירה מאמצים להחתימו.

בשיחות בין קומאן לאוחנה, עלה מספר פעמים נושא הצעירים. קומאן באמת מאמין שכמה מהם יוכלו להשתלב העונה, אפילו בהרכב. השבוע פורסם כאן שהשניים החליטו לצרף בלם, חלוץ ושחקן כנף בשלב הראשון. פרט לעומר לקאו שנבחן, בבית"ר החליטו להשאיר למספר ימי מבחן נוספים שני שחקנים שהרשימו, אופיר בנבנישתי ויהב אפריאט.

אלי אוחנה | ניב אהרונסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי