לקח מז'וסואה: בבאר שבע בוחנים את מועמדות "השחקן שנעלם"

מוחמד רשאללה | האתר הרשמי של סלובן ברטיסלבה

אחרי התקריות עם הפורטוגלי, במועדון בודקים היטב על מוחמד רשאללה, אחד המועמדים להצטרף, שברח מסלובקיה ונחשב לבעייתי. מאמנו בסלובן העיד שנעלם והשחקן תקף את המועדון ברשת. ברקת נחתה במחנה, המתנה לקניקובסקי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לראשונה מאז הגיעה למחנה האימונים בפולין, הפועל באר שבע תערוך משחק הכנה כאשר תפגוש הערב (שישי) את ל.ק.ס נצ'צ'ה. הקבוצה הפולנית סיימה בעונה שעברה במקום השני בליגת המשנה בארצה. רוני לוי יפתח עם מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד כבלמים ואיתן טיבי יערוך בכורה כשיעלה מהספסל. גם איתי שכטר צפוי לערוך בכורה.

בינתיים, מי שהגיעה הבוקר למחנה היא הבעלים אלונה ברקת, שנחתה בליווי המנכ"ל גיא פרימור. במקביל, במועדון מנסים לקדם הגעת שחקנים זרים. השחקן היחיד שנמצא כרגע על הפרק הוא שחקן הכנף מוחמד רשאללה מסלובן ברטיסלבה. יחד עם זאת, במועדון בודקים גם את העניין החברתי. רשאללה, כך על פי התקשורת הסלובקית, נעלם לפתע מאימוני הקבוצה במהלך חודש אפריל. על פי מקורות בסלובקיה, השחקן ברח למדינה אחרת בלי ליידע את המועדון.

מאמנו בסלובן דרקו מילאניץ' אמר לאחר שנעלם: "לא ראיתי אותו בשלושת הימים האחרונים. אני לא יודע מה לא בסדר איתו". החשש בבאר שבע הוא מסיפור חוזר של פרשת ז'וסואה. רוני לוי ואליניב ברדה שמים דגש מיוחד על הפן החברתי וגם העניין הזה נבדק. "לאן נעלם מוחה?", נכתב לאחרונה בתקשורת הסלובקית. "למאמן אין מושג והשחקן משתף תמונות מספרד", תוך שהם מציגים את חשבון האינסטגרם שלו. ההערכה היא שהשחקן המריא חזרה למולדתו, כשבתקשורת בסלובקיה לא מבינים עד היום לאן נעלם.

רוני לוי | מאור אלקסלסי

אבל זה רק סיפור אחד. בדצמבר אשתקד הודה המרוקני בסכסוך כספי עם סלובן. הוא טען שזאת הסיבה לכך ששיחק 59 דקות בסך הכל מאז תחילת אוקטובר. "לכל מי שמתעניין מדוע אני לא משחק – זה בגלל הבעיות הכספיות המתמשכות ביני לבין סלובן. המועדון החליט בצורה לא סבירה שלא אשחק", תקף את המועדון ברשת החברתית. במועדון השיבו לו וטענו כי הוא החמיץ אימונים, המציא תירוצים ולא היה מוכן כראוי. בהמשך, במועדון הגיבו גם בתקשורת וטענו ש"לא התנהג כמו מקצוען".

שחקני הפועל ב"ש חגגו אתמול עם מרואן קבהא את הולדת בתו ובירכו אותו. השחקן יחזור לארץ ואז יתברר האם יישאר בקבוצה, משום שבינתיים הוא אינו מוכן לקצץ ורוני לוי מעוניין שיישאר בסגל. מנגד, כפי שפורסם כאן לראשונה, דוד קלטינס יעזוב את הקבוצה כשמספר קבוצות בליגת העל ביניהן מ.ס אשדוד מעוניינות בו.

כמו כן, באר שבע ממתינה להחלטה של גבי קניקובסקי ממכבי נתניה אם הקשר יחליט להישאר סופית בישראל היא תנסה לצרף אותו. בסביבתו של השחקן לא פוסלים אפשרות כזאת ומעידים שגם מכבי חיפה ומכבי תל אביב חזק בתמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי