אנריק סבוריט חתם על החוזה החדש במכבי תל אביב

אנריק סבוריט וברק יצחקי | מכבי תל אביב

המגן הספרדי יישאר לפחות שנתיים נוספות בקריית שלום, בחוזה גם אופציה לעונה נוספת. הוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד: "הפגין יכולת מרשימה, מקצוענות, מנהיגות ושקט נפשי שהקרין על כולם", שיבח יצחקי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2021/22 והוא הסתיים בהפסד 2:1 למכבי נתניה, אבל הבשורה הגדולה של היום הגיעה שעה קלה לאחר מכן, כשלמשרדי המועדון הגיע אנריק סבוריט. הספרדי, שבאמצע השבוע סיכם רשמית על המשך דרכו, נחת בישראל וחתם על חוזהו החדש לשנתיים הבאות עם אופציה לעונה נוספת, שאם תמומש תוביל לכך שישלים שש שנים רצופות בישראל.

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב, ברק יצחקי, אמר לאחר החתימה: "מהיום הראשון שאנריק הצטרף למכבי נוצר חיבור מיידי וטבעי עם השחקנים, המועדון והאוהדים. ב-3 השנים בהן לבש את מדי הקבוצה סבוריט הפגין יכולת מרשימה, מקצוענות, מנהיגות ושקט נפשי שהקרין על כל הסובבים אותו. אנו שמחים שאנריק יישאר איתנו לפחות בשנתיים הקרובות ומאחלים שיהיו לא פחות מוצלחות".

סבוריט, שהצטרף למכבי ת"א בקיץ 2018 וכבש 7 שערים ב-122 הופעות בכל המסגרות, אמר לאתר הרשמי כבר לאחר הסיכום באמצע השבוע: "כשהצטרפתי למכבי לפני שלוש שנים, מעולם לא האמנו שתל אביב תהפוך לבית החדש של משפחת סבוריט. אחרי הסיכום על החוזה החדש, אני מאושר שנהיה חלק ממשפחת מכבי לפחות גם בשנתיים הקרובות. עכשיו נעשה דרכינו חזרה לישראל וחזרה לעבודה, כי יש לפנינו עוד עונה ארוכה".

כידוע, בשלוש עונות זכה סבוריט בשבעה תארים: 2 אליפויות (18/19, 19/20), גביע המדינה (20/21), 2 גביעי טוטו (18/19, 20/21) ו-2 גביעי אלוף האלופים (19/20, 20/21).

אנריק סבוריט | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי