הפועל ב"ש חזרה פעמיים מפיגור וניצחה 2:3 את ל.ק.ס נצצ'ה

חאתם עבד אלחמיד | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הקבוצה של רוני לוי סיימה את משחק האימון הראשון שלה במחנה אימונים בפולין עם ניצחון על הקבוצה המקומית. ספורי ושבירו כבשו, אקולטסה הכריע בדקה ה-86. הרוש, גלזר, אבו עביד, אנסה ושכטר שותפו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה הערב (שישי) את משחקה הראשון במחנה האימונים בפולין נגד ל.ק.ס נצצ'ה המקומית. הקבוצה של רוני לוי הצליחה לחזור פעמיים מפיגור, והשיגה 2:3 על חשבונה של הקבוצה מליגת המשנה בפולין.

שחקני הרכש החדשים, עומרי גלזר, איאד אבו עביד, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר פתחו בהרכב ונקלעו לפיגור מהיר כבר בדקה השביעית. באר שבע איזנה בדקה ה-19 לאחר הכשלה של שגיב יחזקאל ברחבה ופנדל מדויק של רמזי ספורי, אך ל.ק.ס נצצ'ה החזירה את היתרון בתוך שלוש דקות בלבד וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 1:2.

במחצית השנייה נכנס השוער אריאל הרוש להופעת בכורה מחודשת ובדקה ה-60 איתמר שבירו איזן ל-2:2 עם מספרת אדירה. המהפך של הקבוצה הישראלית הושלם בדקה ה-86 לאחר מהלך שהחל אצל רועי אזוט והסתיים עם בישול של רותם חטואל לאלטון אקולטסה שקבע את תוצאת המשחק והעניק לקבוצתו ניצחון במשחק הפתיחה של עונת 2021/22.

משחק האימון הבא של באר שבע יהיה ביום ראשון (19:00) נגד רסוביה ז'שוב הפולנית, שלושה ימים לאחר מכן, גם כן בשעה 19:00 הדרומיים יקיימו את משחק ההכנה המסכם נגד אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

צפו בתקציר

איאד אבו עביד | הפועל "מחסני השוק" באר שבע
מיגל ויטור | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי