חתימת מיכה בהפועל ב"ש מתעכבת. טרם סוכם על המראתו למחנה

דור מיכה
דור מיכה | אנורתוסיס פמגוסטה

מספר נושאים, ביניהם סגירת העברתו מאנורתוזיס הקפריסאית, טרם נסגרו. אם הנושא לא ייסגר היום, יחתום בעוד מספר ימים ולא ימריא למחנה בפולין. היום: משחק אימון מול רסוביה ז'שוב הפולנית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע חשבו כי החתימה הרשמית של דור מיכה תתבצע עד הערב (ראשון), אולם מספר עניינים ביורוקרטיים מערכים אותה והיא תתרחש כנראה רק בעוד מספר ימים. מתברר כי במועדון עדיין לא הודיעו לקבוצתו הקפריסאית אנורתוזיס פמגוסטה כי הם מתכוונים לממש את האופציה בחוזה שלו.

במועדון מכחישים שמועות שעלו בפורומים השונים בחודש האחרון, לפיהם החתמת מיכה התעכבה עד הארבעה ביולי משום שאז יחלפו עשרה חודשים מהרגע שעזב את מכבי תל אביב לקפריסין. מבדיקה משפטית עולה כי ברגע שסיים את העונה בקפריסין בחודש מאי, הוא יכול לחתום בכל קבוצה אחרת ללא דמי העברה. כך או כך, החוזה טרם נחתם רשמית וייחתם כנראה רק בסוף השבוע. 

עד שהעניין הזה לא ייסגר, אומרים במועדון, מיכה גם לא יוכל להמריא למחנה. במידה שהעניינים יסתיימו היום שהעסקה תיסגר (גם ללא חתימה), מיכה יעלה על טיסה לפולין. אם לא, הוא יצטרף רק אחרי המחנה.

היום תפגוש הקבוצה את רסוביה ז'שוב הפולנית למשחק נוסף במסגרת המחנה. במשחק הקודם ניצחה הקבוצה של רוני לוי 2:3 את ל.ק.ס נצצ'ה. בבאר שבע מרוצים מהאווירה במחנה ומההשתלבות של שחקני הרכש. גם יוג'ין אנסה התחיל להיכנס לעניינים ובמועדון שמים דגש מיוחד על האווירה בחדר ההלבשה. 

איתי שכטר, רוני לוי | הפועל באר שבע, רשמי

במועדון מרוצים מהיכולת שגילה מרואן קבהא במחנה ובמשחק הבכורה בשישי. הקשר, שחגג את הולדת בתו במחנה עם חבריו, ישוב לארץ וימשיך במגעים עם המועדון לגבי החוזה שלו. רוני לוי מעוניין שקבהא יישאר בסגל, אבל ההחלטה תהיה כלכלית ולא רק מקצועית. לעומתו, דוד קלטינס בוחן מספר אפשרויות ואמור לעזוב לאחר המחנה. בסביבתו הבהירו שלא יוותר על החוזה, אך הסכם ארוך טווח בקבוצה אחרת עשוי לשנות את התמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי