אשדוד המריאה לסלובניה, בן שמעון: "ברור לי שתהיה לנו קבוצה טובה"

שחקני אשדוד חוגגים | לירון מולדובן‎

הקבוצה מעיר הנמל תחל בהכנות לקראת המשחק נגד קרבאח בקונפרנס ליג. המאמן אופטימי: "התחושות טובות, לא מתייחסים לרעשי הרקע. בקרוב נגדיר מטרות". מסתמן: קמאהני ימכר לאירופה, הקבוצה צריכה לשחרר שני זרים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד עשתה היסטוריה בעונה שעברה כשסיימה במקום השלישי בטבלה. לא מעט שינויים עברו על הקבוצה של רן בן שמעון בקיץ הזה כאשר איבדה לא מעט שחקני מפתח אך בקבוצה נרגשים לקראת העונה שבפתח. הקבוצה המריאה למחנה האימונים בסלובניה לפנות בוקר ותקיים הערב (ראשון) את אימון הבכורה, בעיר בלד.

הקבוצה של בן שמעון תשהה בסלובניה תשעה ימים בהם תקיים שלושה משחקי אימון, לקראת לקראת המפגשים בקונפרנס ליג נגד קרבאח מאזרביג'אן.  השחקנים החדשים שהצטרפו לקבוצה הם אור אינברום, בזיע נואף, נאור סבג, סהר חסון, גיא דיין ובר נתנאל.

כמו כן נרכשו שני שחקנים זרים, דייויד רוי ניאנג ומרטין ראינוב שימתין לקבוצה בסלובניה. סגל השחקנים עמוק ומלבד שני הזרים יש למאמן רן בן שמעון עוד שישה זרים – ננאד סבטקוביץ', זאקריה מוגיס, מוסא בגיוקו, טימותי אוואני, פאהד באיו ומונטרי קמאהני. כרגע יש שמונה זרים בסגל ושניים ישוחררו לפני תחילת העונה. מסתמן כי המגן השמאלי מונטרי קמאהני המבוקש באירופה יימכר. 

רן בן שמעון | קובי אליהו

בן שמעון אמר לפני ההמראה למחנה: "ערב היציאה למחנה התחושות טובות. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו כמובן נצרף שחקנים נוספים, אני לא מתייחס לאף רעשים מבחוץ, אין לי ספק שתהיה למ.ס אשדוד קבוצה טובה השנה ובקרוב מאוד גם נגדיר מטרות. פתיחת העונה הזו מרגשת".

הבלם גילי כהן: "כיף גדול לצאת למחנה האימונים, במיוחד עם כל החברים החדשים שהצטרפו אלינו. מחנה אימונים זה זמן מצוין להתחבר כולם ביחד, להתגבש ולעבוד קשה לקראת העונה החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי