גם יאניוטיס וניקוליץ' בסגל: מכבי ת"א המריאה למחנה בהולנד

שחקני מכבי ת"א בהמראה להולנד | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מחזיקת הגביע תשהה מעבר לים בעשרת הימים הבאים, במועדון פועלים להנחית שני שחקנים זרים. טננבאום ייצא מבידוד ויצטרף לאימונים, שני שחקנים ממחלקת הנוער חתמו לחמש שנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לאחר שערכה משחק אימון ראשון לקראת עונת 2021/22, מכבי תל אביב המריאה הבוקר (ראשון) להולנד, שם תקיים את מחנה האימונים שלה. מחזיקת גביע המדינה תפגוש במהלך המחנה את נאק ברדה (10.7 ב-18:30) וכן את הירנביין ב-13.7 בשעה 19:30 שעון ישראל.

להולנד המריא עם מכבי ת"א גם הקשר איל גולסה, אשר ימשיך שם את הליך השיקום מהפציעה באיזור הברך. בהולנד כבר נמצא השוער דניאל טננבאום, אשר ישלים חמישה ימי בידוד ויצטרף לאימונים ביום רביעי. גם אבי ריקן ואנריק סבוריט, שחתמו בימים האחרונים על חוזים חדשים, יצאו עם הקבוצה להולנד, כמו גם הרכש החדש, עידן נחמיאס ואוסאמה חלאילה. מי שלא נכלל בסגל הוא פארפה גויאגון, שצפוי לצאת לשנת השאלה נוספת.

במועדון ינסו לצרף במהלך השהייה בהולנד לפחות שני שחקנים חדשים והתקווה היא שגבי קניקובסקי ישכנע להישאר בישראל ויצטרף לקבוצה בקרוב. במהלך מחנה האימונים גם צפויה להתקבל החלטה באשר לדן גלזר, שיצא למחנה כרגיל, אולם עדיין סובל מכאבים בעקבות הפציעה בשרירי הבטן ובימים הקרובה תתקבל החלטה אם הקשר ימשיך לגרמניה ויעבור התערבות רפואית. בינתיים, הצהובים הודיעו על ההחתמה של שני שחקנים ממחלקת הנוער לחוזים ארוכי טווח. אור רויזמן (19) ורותם יצקר (18) חתמו לחמש שנים ובעונה הקרובה הם ישחקו כמושאלים בבית"ר תל אביב/בת ים.

פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב

הסגל שיצא למחנה אימונים:

שוערים: דניאל טננבאום, דניאל פרץ, אנדראס יאניוטיס, אור יצחק.

הגנה: מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, אנדרה ג'ראלדש, מאור קנדיל, שחר פיבן, לואיס הרננדס, גיא מזרחי.

קישור: דן גלזר, שרן ייני, אבי ריקן, אייל גולסה, עידו שחר, נדב נידם,  עדן קארצב, בר כהן, אורוש ניקוליץ', נבאטוס מירושי.

התקפה: מתן חוזז, טל בן חיים, אוסאמה חלאילה, יונתן כהן, רונן חנציס, אילון אלמוג, דור תורג'מן, אדוארדו גררו.

גלזר וגולסה. גם הם יצאו | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי