בעקבות פערים: מגבו מתרחק מבית"ר. ביטון לא מוותר על שכרו

אורי מגבו | אריאל שלום

המגן שסיים חוזה עדיין לא קיבל הצעה משודרגת ופניו לקבוצות אחרות, דבר שעשוי לסלול את הישארות המגן שדורש את מלוא חוזהו בתמורה לשחרור. שחקנים: "אוחנה וקומאן צריכים להתעורר". לקאו ואפריאט ממשיכים להיבחן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעקבות פערים כספיים עם אורי מגבו, המגן מתרחק מבית"ר ירושלים. בסביבתו של השחקן סיפרו כי עד אתמול (שבת) לא הוגשה לו הצעה ראויה וכעת פניו לקבוצות אחרות. לאחרונה התעניינו הפועל חדרה, נוף הגליל ואשדוד בשירותיו.

כידוע, בית"ר ירושלים כבר החזירה הקיץ את המגן מקס גרצ'קין ואילו המגן אורן ביטון עדיין לא עזב. ביטון לא מתכוון לוותר כרגע על החוזה שלו בקבוצה ורק הצעה אטרקטיבית תביא אותו לעשות צעד כזה. בבית"ר סבורים שביטון יעזוב בקרוב, אולם גם מודים שאם מגבו יעזוב, בהחלט ייתכן שביטון יישאר וינסה להילחם מול גרצ'קין על דקות. "אין שחקן שלא היה בתוכניות ונשאר", אמר גורם בבית"ר. "עד סוף השבוע נקבל החלטה בעניין".

כפי שפורסם בספורט1, עומר לקאו נבחן בבית"ר ועשוי לחתום. בנוסף, אופיר בנבנישתי עדיין נשאר על תקן נבחן יחד עם יהב אפריאט וגם לגביהם תתקבל החלטה סופית עד סוף השבוע הקרוב.

במקבל, בבית"ר ירושלים מנסים לקדם הגעת שחקנים זרים. עד עכשיו, לא נרשמה התקדמות עם אחד מהם. בבית"ר הגדילו את התקציב להחתמת זרים, אבל בינתיים עדיין לא הצליחו לקדם הגעת שחקני רכש. ההערכה היא שעד סוף השבוע תחול התקדמות גם בגזרה הזאת. "אם אלי וקומאן לא יתעוררו, יהיה מאוד קשה להביא שחקנים בשלב האחרון של החלון. העונה החלון משוגע, קבוצות מסתערות על שחקנים חופשיים אין כמעט היצע", אמרו שחקנים בקבוצה.

אורן ביטון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי