דור מיכה לקח חלק באימון הפתיחה של מכבי פ"ת. סימן שאלה לגבי עבדה

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

אחרי פרידות משמעותיות בקיץ ובמקביל לחיפוש אחר שחקנים לחלק הקדמי, המלאבסים התייצבו לאימון ראשון לקראת 2021/22. הקשר שבדרך להפועל ב"ש שומר על כושר, לוזון רוצה חלוץ ושחקן כנף נוספים

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי, פתחה הערב (ראשון) את אימוני טרום העונה שלה לקראת היציאה בעוד עשרה ימים למחנה אימון באוסטריה. ביום שישי שעבר זומנו כל שחקני הקבוצה למבדקים רפואיים ואורטופדיים וכן בדיקות מאמץ שונות לקראת פתיחת האימונים.

אגב, לאימון הפתיחה הגיע לא אחר מאשר דור מיכה, שקרוב לחתימה בהפועל באר שבע, ובינתיים שומר על כושר עם המלאבסים. מכבי פ"ת נתנה לו להתאמן אצלה באישור גיא לוזון עד שתיפטר בעיית דמי ההשבחה מול אנורתוזיס פמגוסטה והפועל ב"ש.

המאמן גיא לוזון, שעדין לא השלים את מלאכת הרכבת הסגל, מחפש כעת בעיקר שחקנים לחלק הקדמי. עד כה צורפו רק הקשר ניקו אולסק ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, בן רייכרט שירד ליגה עם הפועל כפר סבא, הקשר ג'יימס אדניי ששיחק לפני שתי עונות בהפועל קרית שמונה וכן החלוץ מיקו ממן, שהגיע מהפועל רמת גן.

גיא לוזון. עונה חדשה יוצאת לדרך במלאבס | אודי ציטיאט

שאלת המפתח מבחינת בניית סגל השחקנים היא האם החלוץ ליאל עבדה יישאר לעונה נוספת, או יימכר לאחד המועדונים הגדולים שעוקבים אחריו באירופה. שמו של עבדה הוזכר כמועמד למספר קבוצות, אולם עד כה לא הגיעה הצעה רשמית לשולחנו של לוזון ונכון לעכשיו, החלוץ אמור להתחיל את העונה במדי המלאבסים.

לא מעט שחקנים עזבו את הקבוצה במהלך הקיץ, ביניהם תאי בריבו שביקש לעזוב במטרה לעבור ולשחק בחו"ל. גם שוער המשנה דור חברון וצמד הקשרים אור סבג ואור אינברום שוחררו. פתח תקוה תעבור שינוי משמעותי גם במצבת הזרים שלה, לאחר שארבעה זרים שהיו חלק מהסגל בעונה שעברה – מורגן פרייר, ז'וסי לופטה, אלביס סאקי וארויו – שוחררו ובמקומם מחפשים כאמור זרים חדשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי