עוד לא זה: הפועל ב"ש נכנעה 2:1 לקבוצה מהליגה השנייה בפולין

רועי גורדנה | צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

לאחר מסע הרכש המסיבי ולקראת מוקדמות הקונפרנס ליג, החבורה של רוני לוי אכזבה וספגה הפסד לא נעים מול רסוביה ז'שוב. בכורות לגורדנה וטיבי, ספורי פגע בקורה, יוספי רק צימק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המשיכה הערב (ראשון) בהכנות לעונה הקרובה כאשר היא ערכה את משחק הידידות השני שלה במחנה האימונים בפולין. רוני לוי ושחקניו פגשו את רסוביה ז'שוב מליגת המשנה המקומית ונכנעו לה 2:1, זאת כשברביעי הקרוב היא תשחק נגד אומוניה ניקוסיה מקפריסין למשחק האחרון במחנה האימונים. נזכיר כי ב-22 ביולי ב"ש תתמודד מול ארדה קרדז'אלי הבולגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, בעוד ב-15 ביולי מצפה לדרומיים משחק נגד מ.ס אשדוד בגביע הטוטו.

רק שלשום (שישי) הקבוצה מבירת הנגב גברה 2:3 על ל.ק.ס נצצ'ה, גם היא מהליגה השנייה בפולין, עם שערים של רמזי ספורי, איתמר שבירו ואלטון אקולטסה. בצד החיובי, הערב זו הייתה הזדמנות נוספת עבור באר שבע להריץ את שחקני הרכש הרבים שהצטרפו הקיץ, כאשר רועי גורדנה ואיתן טיבי ערכו בכורה במדים האדומים. גם איתי שכטר, איאד אבו עביד, יוג'ין אנסה ואריאל הרוש, שכולם הצטרפו לקבוצה לאחרונה, זכו לדקות.

במשחק עצמו, חניכיו של רוני לוי נקלעו לפיגור מוקדם כאשר הפולנים עלו ליתרון כבר בדקה השלישית להתמודדות. כעבור תשע דקות, רמזי ספורי פגע בקורה ולא הצליח להשוות עבור קבוצתו. בדקה ה-53, רסוביה ז'שוב הכפילה את יתרונה כשעלתה ל-0:2, ועד הסיום ב"ש הצליחה לצמק בלבד כשתומר יוספי המחליף הרשית בדקה ה-86 אחרי בעיטה שפגעה במשקוף וחדרה פנימה.

הרכב הפועל באר שבע: אריאל הרוש (עומרי גלזר, 46), אור דדיה, מיגל ויטור (איאד אבו עביד, 62), חאתם עבד אלחמיד, לירן כהן, מריאנו בריירו (איתמר שבירו, 46), רועי גורדנה (איתן טיבי, 46), רמזי ספורי (מרואן קבהא, 62), אלטון אקולטסה (תומר יוספי, 46), יוג'ין אנסה (רותם חטואל 62), שגיב יחזקאל (איתי שכטר, 46).

אלטון אקולטסה | צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מהלך המשחק

דקה 3: רסוביה ז'שוב עולה ליתרון 1:0!

דקה 12: רמזי ספורי בעט מחוץ לרחבה ופגע בקורה, הכדור התגלגל על קו השער אך חמק החוצה.

דקה 53: רסוביה עולה ל-0:2!

רמזי ספורי | צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

דקה 60: יוג'ין אנסה פרץ מהאגף והעביר כדור לרחבה, איתי שכטר בעט אך ההגנה היריבה בלמה את הכדור.

דקה 70: נגיחה של רותם חטואל נעצרה על קו השער. למרות לחץ כבד, ב"ש לא מצליחה למצוא את הרשת הפולנית.

דקה 86: הפועל ב"ש צימקה ל-2:1! מהלך שהחל בחטואל, המשיך בשכטר, שעבר מספר שחקני הגנה, השאיר כדור לתומר יוספי שבעט למשקוף ופנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי