חזרה ליציע המערבי ומינוי כשר: סגל במכתב לאוהדי מכבי נתניה

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

רגע לפני שמכירת המינויים לעונת 2021/22 נפתחת, הבעלים פנה לקהל ופירט את הצעדים שעשה המועדון עבורם, כגון מינוי שיאפשר לשומרי שבת וחיילים להגיע רק למשחקים שמתאפשרים להם

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה עברה קיץ לא פשוט מול אוהדיה, בין השאר התחוללה סערה סביב שינוי סמל המועדון וגם מועד פתיחת האימונים לא עברה בצורה חלקה, אבל ביום שישי היא פתחה לא רשמית את עונת 2021/22 עם ניצחון 1:2 על מכבי תל אביב וכעת היא פתחה את מכירת המנויים לעונה.

כהרגלו, הבעלים אייל סגל השתמש ברשתות החברתיות כדי לכתוב לאוהדים לקראת פתיחת מכירת המינויים שתצא לדרך היום (ראשון) בשעה 17:00: "לנו, אוהדי הכדורגל, קיימת הזכות המולדת לדעת טוב יותר מכל אחד אחר את מי למנות כמאמן קבוצה ומתי לפטרו, מי השחקנים הנכונים לכל עמדה, מתי לעלותם על הדשא ובעיקר מתי לסיים את העסקתם.

"אנחנו, אוהדי הכדורגל, עסוקים בנעשה במועדון מסביב לשעון ולא מפספסים הזדמנות לקרוא כל ידיעה, גם כשהיא ממוחזרת או לא מבוססת, רק כדי לקיים דיון סביבה, על דרכנו לאן. אנחנו אוהדי הכדורגל, מייחלים לרגעי התרגשות ושמחה, למרות שנולדנו לסבול, לכן באימון הפתיחה הגענו בהמונינו ודאגנו למילוי מצברים לצוות והשחקנים ובעיקר לעצמינו. ואחת לשנה באותה השעה, משיקים עבורנו מנוי למשחקי הבית של הקבוצה, מנוי שהוא הרבה יותר מכניסה למשחק, מנוי שהוא סמל למעמד ולאהבה ללא תנאים", כתב סגל.

אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

אז החל סגל לפרט את הצעדים שעשה המועדון עבור המנויים, למען החזרת קהל המנויים לאצטדיון היהלום:

א. מהלך מורכב ולא חסכוני, אך משאת נפשם של רבים רבים מביננו, החזרת יציע האוהדים המרכזי ל"מערבי", מעל ספסלי הקבוצות.

ב. מתן פיצוי מוגדר בזמן, לכ-5000 המנויים בעונת 19/20, פיצוי שיעמיד את מחיר המנוי הבסיסי לילד/חייל על 500 ש"ח לעונה ולבוגר על 720 ש"ח לעונה.

ג. יצירת מנוי מודולרי ל-10 משחקים, שיאפשר לשומרי שבת/חיילים/סטודנטים וכו' להגיע לאותם משחקים שמתאפשרים להם, בלי לפגוע בקדושת השבת או בסגירות שבת/אמצע שבוע בבסיס, המנוי יהיה ווירטואלי(קוד שיאפשר הזמנה אינטרנטית והדפסה ביתית) ויאפשר הזמנת כרטיס אחד למשחק (מבעוד מועד) ליציעי ההושבה החופשית בלבד.

ד. חלוקת היציעים להושבה וישיבה חופשית, בגושים ברורים שימנעו וויכוחים מיותרים, 101-105 ו201-205 הושבה ו106-109 ו206-209 ישיבה חופשית.

"למועדון ולצוות המקצועי, יש עוד לא מעט עבודה, על מנת להשלים את כל המשימות המקצועיות שהעמדנו לפנינו שעיקרם, החזרת הקהל והטרוף למגרשים, כי בלי קהל שמח ומשולהב שממלא יציעים, אין משמעות רבה למשחק שאנחנו כל כך אוהבים.אני תקווה שהקהל יאמר את דברו וימלא את חלקו במשוואה וכולנו נתראה בעוד כחודש ביציעים, במשחק גביע הטוטו הראשון", סיכם הבעלים.

"מנוי כשר" במכבי נתניה | האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי