עלא כיתה: ג'אפר חתם בקריית שמונה לארבע שנים

עלא ג'אפר | הפועל קרית שמונה

המגן הימני בן ה-26, ששיחק בנס ציונה בעונה האחרונה, הפך לרכש הרביעי של עמיר נוסבאום: "שמעתי על המועדון הנפלא הזה הרבה דברים טובים". מאור לוי הוזכר כמועמד לחזק את הקישור, בתנאי שמכבי חיפה תסכים להשאילו

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה בישרה היום (ראשון) על צירופו של הרכש הרביעי שלה הקיץ: המגן הימני עלא ג'אפר חתם לארבע שנים באמצעות סוכנו ג'קי דהאן והצטרף למורגן פרייר, סטפן אקה ועאיד חבשי ברשימת שחקני החיזוק של המאמן עמיר נוסבאום.

ג'אפר בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובעונה האחרונה שיחק במדי סקציה נס ציונה. לאחר החתימה מסר השחקן לאתר הרשמי של הצפוניים: "שמח להצטרף למועדון הנפלא הזה, ששמעתי עליו כל כך הרבה דברים טובים. קריית שמונה ידועה כמועדון משפחתי שמטפח, מקדם וקידם בעבר שחקנים רבים. מקווה מאוד להוכיח את עצמי על המגרש. שיהיה לכולנו בהצלחה".

בקריית שמונה רוצים להתחזק גם בשחקן כנף ובחלוץ, כשמבחינת הקישור ישנה כוונה לצרף שני קשרים נוספים. כידוע, אחד המועמדים להגיע הוא הקשר ששייך למכבי תל אביב, פארפה גויאגון. כפי שפורסם כאן לראשונה עם חתימתו של נוסבאום, המאמן ביקש להחתים את השחקן ששיחק תחתיו בבית"ר תל אביב/בת ים בעונה האחרונה. בנוסף עלה שמו של קשר מכבי חיפה מאור לוי, אך האחרון יגיע רק אם הירוקים יסכימו להשאיל אותו. באשר לחלק הקדמי, הצפוניים צפויים לחפש חיזוק זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי