חוזהו של קלינגר יוארך אם הפועל ת"א תעלה לאירופה בתום העונה

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

עדיין לא בסגל מלא, אבל האדומים שבעי רצון מאימוני פתיחת העונה והמאמן כבר גיבש לעצמו את "הרכב החלומות". לספורט1 נודע שבחוזהו ישנה אופציה להארכת ההתקשרות אם הקבוצה תסיים בין ארבע הראשונות או תזכה בגביע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עברה סוג של מהפכה בקיץ, בוודאי שביצעה שינויים מאוד משמעותיים בסגל, אבל למרות שהסגל עדיין לא הושלם ולא כל המצטרפים החדשים הגיעו ארצה, במועדון מדברים על שביעות רצון מאוד גבוהה מאימוני פתיחת העונה.

לניר קלינגר עדיין חסרים בסגל הבלם סיאנדה קולו שגורש מישראל וישוב בעוד כשבועיים ובמועדון פועלים להנחית את פארליי רוסה ולוסיו מריניאו, אך התקווה היא שבהקדם הסגל יושלם סופית, כשגם החלוץ יואב תומר והמגן אלון אזוגי, שכבר סיכמו במועדון, ישלימו את הצטרפותם ויחברו לחבריהם החדשים.

המשמעות היא שהפנים החדשות באימוני הפועל תל אביב בימים האחרונים הם עידן ורד, רז טוויטר, שלומי אזולאי (הקשר), יואב הופמייסטר וג'ורג' דיבה. לעומת זאת, ישנה אי ודאות סביב המשך דרכם של דני גרופר, אושר דוידה וגם עמנואל בואטנג – שלושתם מכוונים לאירופה והמאמן ניר קלינגר מודאג שאחד מהם יעזוב ברגע האחרון. הבלם רז שלמה בסגל, אולם בהפועל ת"א יש מי שקורא להשאיל את הבלם לעונה הקרובה.

בהפועל ת"א חוששים שיעזוב. דוידה | מאור אלקסלסי

רק בעוד שבועיים תצא הפועל תל אביב למחנה האימונים, שייערך בפולין החל מה-19.7 ובמהלכו תפגוש הקבוצה את ק.ק.ס קאליש וכן את ארקה גדיניה. בהפועל ת"א מאמינים שעד אז הסגל יושלם סופית וקלינגר יוכל להאיץ את ההכנות לעונה, שבהפועל ת"א מאמינים שניתן יהיה לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים – למאמן ניר קלינגר גם יש חוזה לעונה הבאה בלבד, אך עם אופציה להאריך את ההתקשרות אם יוביל את הקבוצה לאירופה.

התקווה של קלינגר, כאמור, היא שלא יהיו לו הפתעות ושינויים משמעותיים בסגל, כך שהוא יוכל לשחק העונה עם ההרכב הבא: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דני גרופר, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, עידן ורד, פארלי רוסה, אושר דוידה ,לוסיו. אם גרופר או דוידה יעזבו, יקודמו להרכב ליידנר ואזולאי החלוץ על הספסל גם ישבו קשרים כמו שי אליאס, שי אייזן ויואב הופמייסטר, שגם יאפשרו חלוקת דקות למנהיגי הקבוצה וביניהם עידן ורד.

קלינגר עם האוהדים באימון הפתיחה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי