מכבי ת"א פועלת להתרת החוזים של יאניוטיס וניקוליץ'

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

השוער היווני והקשר הסרבי יצאו עם מחזיקת הגביע למחנה האימונים בהולנד, אבל במועדון מקווים להגיע מולם לסיכום על סיום ההתקשרות. גולסה ממשיך בשיקום הברך הפגועה ולא יהיה כשיר למשחקים הראשונים בקונפרנס ליג

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה בהולנד רק אתמול (ראשון) בבוקר, אבל אחרי מספר שעות של מנוחה כבר עלתה על כר הדשא וערכה אימון ראשון במחנה שלה לקראת עונת 2021/22. הסגל של פטריק ואן לוון בהולנד מונה 30 שחקנים ורק בסיומו יתקבלו החלטות לגבי מי מהצעירים יישאר בסגל ומי ייצא להשאלה.

מכבי תל אביב גם יצאה להולנד עם לא פחות משבעה שחקנים זרים בסגל, אבל ביניהם הקשר הטנזני הצעיר נובאטוס מירושי וכן השוער היווני אנדראס יאניוטיס והקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', איתם הקבוצה מקווה להגיע לסיכום על התרת החוזה. השניים יצאו עם הקבוצה להולנד, אך התקווה היא שיושג סיכום שיאפשר את שחרורם והחלפתם בזרים אחרים מי שלא יצא למחנה בהולנד הוא קשר זר נוסף ששייך למכבי ת"א, פארפה גויאגון שמבוקש במכבי נתניה ובעירוני קריית שמונה.

במהלך מחנה האימונים תפגוש מכבי תל אביב את נאק ברדה מהליגה ההולנדית השנייה, בשבת הקרובה (10.7), ושלושה ימים לאחר מכן תתמודד מול הירנביין מהליגה ההולנדית הבכירה. מי שלא ייקח חלק במשחקים האלו ולפחות גם לא בסיבוב הראשון של מוקדמות הקונפרנס ליג הוא אייל גולסה, שיצא עם הקבוצה ועובר טיפולים בברכו הפצועה כחלק מהליך השיקום. בקבוצה מחכים לשוער דניאל טננבאום, שייצא מבידוד ביום רביעי ורק אז יצטרף לאימוני הקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב במחנה בהולנד | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי