פתרון יצירתי: הזרים של נוף הגליל ישהו בבידוד בשווייץ

פדרו פטראצי | ברני ארדוב

העולה החדשה לא הצליחה להשיג אישורי כניסה עבור השחקנים המחוסנים פדרו פטראצי ומתיאוס לימה שנמצאים בברזיל, ועל כן התקבלה ההחלטה להטיסם לשווייץ ומשם הם יעשו את הדרך לישראל

(גודל טקסט)

העולה החדשה, הפועל נוף הגליל, מעלה הילוך בהכנותיה לעונה הקרובה ובניגוד לשאר קבוצות ליגת העל, החליטה לערוך את מחנה האימונים שלה בישראל. במועדון סבורים כי לאור הנחיות ובעיקר מגבלות הקורונה, עדיף לקבוצה שלא לצאת מגבולות ישראל.

הפועל נוף הגליל גם מתקשה בימים אלה מול הבירוקרטיה הנוגעת לכניסת זרים לישראל עקב התפשטות נגיף קורונה ומכיוון שהיא ממתינה לשחקנים שנמצאים בברזיל, בקבוצה החליטו על פתרון יצירתי. שני השחקנים שטרם זכו לאשרה להיכנס לישראל הם פדרו פטראצי ומתיאוס לימה, שאמנם חוסנו בישראל בשנה שעברה, אולם נמצאים בחופשה בברזיל ומכיוון שזו מדינה אדומה, אסור להם להיכנס לארץ ללא אישור מיוחד.

לכן, כפי שעשתה מכבי ת"א עם דניאל טננבאום שהמתין לה בהולנד, בקבוצה יטיסו את השנים לשווייץ, שם הם ישהו בבידוד ולאחר מכן יצטרפו לאימוני הקבוצה בישראל. בקבוצה מקווים לקבל בקרוב אישור כניסה עבור החלוץ קווין פרייטר, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה.

מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל
מתיאוס לימה חוגג עם שחקני נוף הגליל | אודי ציטיאט

בנוף הגליל גם ממתינים לתשובות סופיות ממכבי חיפה לגבי הבלם דיוויד אקווה והקשר מוחמד ג'אבר, ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה והיו מהבולטים בעליה לליגת העל. ג'אבר חזר עם הירוקים ממחנה האימונים בהולנד וצפוי להצטרף השבוע לקבוצה של ירון הוכנבוים ואילו אקווה מתלבט לגבי הגעתו ובוחן אופציות נוספות בליגת העל וגם בחו"ל. בכרמל הבהירו לו כי ייצא רק בהשאלה, על אף שישנן קבוצות שמעוניינות ברכישתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי