2:3 לאשדוד על טריגלאב במשחק אימון, צמד לנואף בזיע

רן בן שמעון | לירון מולדובן

ניסוי הכלים הראשון של הקבוצה של רן בן שמעון הסתיים בהצלחה נגד הקבוצת הסלובנית. הרכש מאחי נצרת הרשים עם צמד שקבע מהפך במחצית השנייה, גם עוז בילו הבקיע. שניים מבין ניאנג, זאקריה ובגיוקו עשויים לעזוב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי עונה היסטורית אשתקד שהסתיימה במקום השלישי, מ.ס אשדוד קיימה הערב (שני) משחק אימון ראשון לעונת 2021/22 כשפגשה את טריגלאב מהליגה הסלובנית השנייה. החניכים של בן שמעון ניצחו את היריבה 2:3, והם יכולים לצאת מעודדים מהיכולת של שחקן הרכש החדש – נואף בזיע.

הקבוצה הישראלית סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 0:1 משער של עוז בילו בדקה ה-14, אך הסלובנים ביצעו מהפך בפתיחת המחצית השנייה משערים של אדם יאקופוביץ' (53) ודארה ורסיץ' (72). עם זאת, אשדוד הצליחה להשלים מהפך משלה בזכות צמד של בזיע. הרכש מאחי נצרת השווה בדקה ה-74 וכבש את שער הניצחון בדקה ה-86. ביום רביעי תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף נגד צ'וקאריצ'קי הסרבית וביום שבת תהיה זו החזרה הגנרלית לקראת המשחקים נגד קרבאח כשהקבוצה של רן בן שמעון תשחק נגד אולימפיה ליובליאנה הסלובנית.

בתוך כך, הבלם הרבי ננאד סבטקוביץ' שעבר בארצו הליך שיקום בשל פציעה ברגלו, יעבור בדיקות נוספות והכוונה היא להחזירו לאימונים במהירות האפשרית. נכון לעכשיו סגל הקבוצה מונה שמונה זרים. המגן מונטרי קמאהני שעשוי לעזוב לאירופה, ואם לא, שניים מבין השלושה עשויים להיפרד: דייויד רוי ניאנג (הקשר הצעיר בן ה-19), מוגיס זאקריה ומוסא בגיוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי