לא התקבלו הצעות על אבו פאני, יחתום על חוזה חדש במכבי חיפה?

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

הקשר מעוניין לעזוב ונציגיו פועלים כדי למצוא לו קבוצה באירופה עד סוף יולי, במועדון מעריכים כי הוא יישאר העונה והתקווה היא שיבחר לחתום על הארכת חוזה. דהן ודוד בתמונת ההרכב לקייראט (רביעי, 19:45 בספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נחתה אתמול (ראשון) בישראל אחרי שבוע של מחנה אימונים בהולנד ולפניה שני אימונים אחרונים לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה, ביום רביעי במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות מול קייראט (החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2). הקזחים, אגב, נחתו הבוקר בישראל ונמצאים בחיפה.

מכבי חיפה הגיעה בעונה שעברה עד פלייאוף הליגה האירופית, שם הודחה על ידי טוטנהאם, ובקבוצה מקווים לשחזר את ההצלחה העונה. אם ברק בכר ושחקניו יעברו את קייראט, המשמעות היא שהם יעשו צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת שלב בתים אירופי, מכיוון שהמודחות ממוקדמות ליגת האלופות נופלות לליגה האירופית ומשם לקונפרנס ליג, כך שלמעשה הירוקים צריכים אחרי קייראט לגבור על יריבה נוספת כדי להבטיח שלב בתים באירופי.

זו גם הסיבה שמכבי חיפה דאגה להשלים את בניית הסגל בשלב מאוד מוקדם של העונה והשקיעה עשרות מיליוני קשלים ברכישת שחקנים כמו ראיין סטריין, אורי דהן, עלי מוחמד וצמד שחקני ההתקפה דין דוד ובן שהר. נראה כי בין שחקני הרכש, למוחמד, דהן ודוד הסיכויים הגדולים ביותר לפתוח כבר ביום רביעי, עקב פציעות הבלם עופרי ארד, הקשר חוסה רודריגס והחלוץ גודסוויי דוניו שלא התאמן בימים האחרונים, אולם אמור להיות כשיר. בתמונת ההרכב נמצא גם רז מאיר בשל העובדה שסטריין האוסטרלי נפצע ולא עורך אימונים סדירים עם הקבוצה. ייתכן גם כי בכר יספסל את אחד מבין עומר אצלי ודולב חזיזה.

מי שעוד עשוי לפתוח בהרכב למרות שעתידו לא ברור הוא הקשר מוחמד אבו פאני. כזכור, נציגיו של השחקן ציינו רק לפני חודש ימים כי אין בכוונתו להישאר בקבוצה לאור רצונו לעזוב לחו"ל ובכרמל התכוונו לאפשר לו להתקדם לאור העובדה שחוזהו מסתיים בסיום העונה הקרובה. עם זאת, כרגע לא התקבלה שום הצעה על הקשר ועל כן ההערכה היא שאבו פאני יישאר גם העונה בכרמל והירוקים ינסו להחתימו על חוזה ארוך טווח, כדי לא לאבד אותו בחינם בעוד שנה. "בשבועות הקרובים ייעשו מאמצים רבים כדי למצוא את הפתרון הכי טוב עבורו", אמרו בסביבת אבו פאני.

מוחמד אבו פאני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי