עמית ביטון ימריא עם מכבי נתניה למחנה האימונים בסרביה

עמית ביטון | דני מרון

הקבוצה של אטוולד תקיים שני משחקי אימון, הראשון נגד רדניצ'קי ובשבת נגד וויוודינה שסיימה במקום הרביעי. המאמן ממשיך בחיפוש אחר שחקני חיזוק, הבלם ששיחק בהפועל ב"ש אמור להצטרף

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שפתחה את אימוניה בשבוע שעבר, תמריא אחר הצהריים למחנה אימונים בסרביה, בבית הנבחרות הסרבי, אשר נמצא בעיירה סטארא פאזובה, כ-30 ק"מ מבלגראד. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שני משחקי אימון, ביום רביעי נגד רדניצ'קי הסרבית וביום שבת נגד וויוודינה, אשר סיימה את העונה במקום הרביעי בליגה הסרבית הראשונה ותשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

המאמן ריימונד אטוולד ממשיך בחיפושיו אחר שחקני חיזוק ומי שימריא עם הקבוצה למחנה הוא הבלם עמית ביטון, שיצטרף למחנה האימונים וצפוי להצטרף. הבלם בן ה-24 מיעט לשחק אשתקד בהפועל באר שבע בשל פציעה ורשם רק שבעה משחקים.

חלוץ הרכש הסרבי איגור זלאטנוביץ' יפגוש גם הוא את חבריו החדשים במחנה האימון. השחקנים בוריס יאנו ועומר גאיה נמצאים עדין בתקופת בידוד ויצטרפו לקבוצה רק לקראת תחילת השבוע הבא. נזכיר כי לפני שלושה ימים ניצחה הקבוצה 1:2 את מכבי תל אביב במשחק אימון.

הצוות המקצועי של מכבי נתניה בראשות ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎

ריימונד אטוולד דיבר לפני הטיסה וסיפר על מטרותיו למחנה: "זה נחמד לצאת מהמדינה ולהתמקם במדינה אחרת. המטרה היא לעשות מחנה טוב מבחינת הבנייה של הקבוצה, הכניסה לכושר לקראת העונה והגיבוש של הקבוצה מכמה בחינות – גם מחוץ למגרש וגם על המגרש, במהלך האימונים ובמשחקים שיהיו לנו שם". בנוסף, המאמן ההולנדי סיפר על ציפיותיו מהחלוץ החדש, איגור זלאטנוביץ': "מצפה לראות גולים, זה מאוד פשוט. זה אחד הדברים שהיו חסרים לנו בשנה שעברה אז זה חשוב עבורנו והוא שחקן שיכול לכבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי