קומאן לשחקנים: "אל תפחדו מהכדור", נקבעו שלושה משחקי אימון

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימון באוסטריה ב-15 ביולי ותפגוש את פאקסי ההונגרית, ספרטקוס מהליגה השנייה וכן א.א.ק לרנקה. יאנקוביץ' סיים את הבידוד והצטרף לאימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לפתיחת עונת 2021/22 תחת המאמן ארווין קומאן. אחרי שאתמול (ראשון) מתאוסיניו יצא מבידוד והצטרף לאימונים יחל עם אוראל דגני (שקיבל חופשה מוארכת בשל שהותו עם נבחרת ישראל), היום הגיע גם מרקו יאנקוביץ', שסיים בידוד גם הוא.

קומאן ההולנדי עבד באימון בעיקר על הנעת כדור מהירה, ועצר מספר פעמיים את התרגולים ואמר לשחקני: "אל תפחדו מהכדור, תמיד תגיעו ותהיו בתנועה, זה שהכדור לא ברגליים שלכם מצריך אתכם לרוץ עוד על מנת להיות חלק מההגנה או ההתקפה".

בית"ר תצא למחנה אימונים באוסטריה ביום חמישי בשבוע הבא (15 ביולי), ותשהה במתקן אימונים אשר נמצא בעיר באד רדקרסבורג. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון לפני שתשוב לישראל ב-23 ביולי.

במשחקה הראשון במחנה, תפגוש בית"ר את פאקסי מהליגה הראשונה בהונגריה (יום שבת, 17 ביולי). לאחר מכן, הצהובים-שחורים יתמודדו מול ספרטקוס מהליגה ההונגרית השנייה (יום שני, 17 ביולי), והמשחק שיסגור את המחנה ייערך מול א.א.ק לרנקה הקפריסאית (יום חמישי, 22 ביולי).

ארווין קומאן | בית״ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי