רוקאביצה יקבל החלטה בשבוע הבא. הזרים של מכבי חיפה: "מחכים לך"

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי משפחתו של החלוץ מעוניינת להישאר בישראל והוא צפוי להחליט על עתידו סופית בימים הקרובים. מכבי תל אביב בתמונה. רודריגס פרסם סטורי יחד עם שרי ופלאניץ' והצית ספקולציות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מה יעלה בגורלו של ניקיטה רוקאביצה? מלך שערי ליגת העל בשנתיים האחרונות נמצא ללא קבוצה אחרי שסיים את חוזהו במכבי חיפה, ועתידו לוט בערפל. אחרי סאגה ארוכה ומגעים שלא התקדמו בין החלוץ לבין האלופה, הירוקים לא רצו לחכות עוד ו"המשיכו הלאה", כאשר צירפו את בן שהר ודין דוד כחיזוק להתקפה.

לספורט1 נודע כי משפחתו של רוקאביצה מעוניינת להישאר בישראל, ומכבי תל אביב עשויה להסכים לדרישותיו של הסקורר, אך הוא עצמו רוצה להמתין עוד קצת להצעות מחו"ל. לחלוץ התעניינות מיפן, דרום קוריאה והודו.

"ניקיטה רוצה לבדוק את כל האופציות ולקבל את ההחלטה הכי טובה מבחינה כספית וגם משפחתית", אמרו בסביבתו של רוקאביצה. על פי מקורביו של השחקן, הוא מתכוון להמתין עוד מספר ימים להצעות ובשבוע הבא מתכוון לקבל החלטה סופית בנושא.

בינתיים, שחקניה הזרים של מכבי חיפה הצליחו לעורר ספקולציות בנושא רוקאביצה, כאשר חוסה רודריגס העלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי יחד עם צ'רון שרי ובוגדן פלאניץ', בו תויג רוקאביצה עם הכיתוב: "אנחנו מחכים לך". יש לציין כי לא מתנהלות שיחות בין הירוקים לבין החלוץ כרגע.

הסטורי של חוסה רודריגס | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי