דיווח בספרד: לואיס הרננדס מועמד מוביל לאלצ'ה

לואיס הרננדס | אריאל שלום

ב"מארקה" נכתב כי המנהל המקצועי של הקבוצה מהליגה הבכירה "מוכן לעשות הכל" כדי להחתים את בלם מכבי ת"א. אם תתבצע פנייה והשחקן יבקש לעזוב, מחזיקת הגביע לא צפויה לעמוד בדרכו ותחפש לו מחליף זר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב עומדת לאבד את אחד הזרים שלה רגע לפני פתיחת העונה? ב"מארקה" דווח הבוקר (שלישי) כי בלם מחזיקת הגביע, לואיס הרננדס, נחשב למועמד המוביל לחזק את ההגנה של אלצ'ה מהליגה הבכירה בספרד. בידיעה נכתב כי המנהל המקצועי ניקו רודריגס, שבימיו כשחקן שיתף פעולה עם הרננדס במשך שנתיים בספורטינג חיחון, בטוח כי לשחקן הצהובים "יש את כל היכולות לשפר את ההגנה של אלצ'ה והוא מוכן לעשות הכל כדי להחתימו".

כידוע, מכבי תל אביב מימשה את האופציה להארכת חוזהו של הספרדי בן ה-32 בעונה נוספת, אלא שמשפחתו של הרננדס, שבסיום העונה הקודמת עזב זמנית את ישראל בעקבות מבצע "שומר החומות", מפעילה עליו לחצים שלא יישאר בארץ בגלל המצב הביטחוני.

אם אכן תתקבל פנייה רשמית מאלצ'ה והרננדס יבקש לעזוב, במועדון הצהוב לא צפויים לעמוד בדרכו של הבלם, שבימים האלה שוהה עם הקבוצה במחנה האימונים בהולנד והחלטה לגבי עתידו תתקבל במהלך השבוע הקרוב. יחד עם זאת, במכבי תל אביב מאמינים כי לאחר שאנריק סבוריט האריך את חוזהו, גם הרננדס ישכנע את משפחתו וימשיך במחזיקת הגביע.

"העונה המצוינת של הרננדס לא נעלמה מאנשי אלצ'ה", נכתב בספרד, "הוא ערך 31 הופעות בליגה הראשונה בישראל, כולן בהרכב, וסיים כסגן אלוף, בנוסף לשמונת המשחקים שקיים בליגה האירופית. עצם העובדה שהוא חתום על חוזה לא אמורה להפריע לחזרתו לכדורגל הספרדי. במכבי יודעים שהרננדס רוצה לשוב לספרד, גם מסיבות שקשורות למשפחתו ולא רק לכדורגל. השחקן ממתין להתפתחויות בנוגע לחתימה אפשרית שלו באלצ'ה".

הצהובים נפרדו לאחרונה מאיתן טיבי שחתם בהפועל באר שבע, אך לפני כן רכשו את עידן נחמיאס מקריית שמונה. מעבר לכך, מצבת הבלמים כוללת גם את שרן ייני, שחר פיבן ומתן בלטקסה. בכל מקרה, במקרה שהרננדס יעזוב, מכבי תל אביב צפויה לצרף בלם זר במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי