מחליף לינקו: השוער היהודי ארגנטינאי מרקו וולף חתם

מרקו וולף | דוברות מכבי פתח תקווה

לאור עזיבתו של חברון, גיא לוזון חיפש שוער שיהווה גיבוי בספסל וצירף את בוגר מחלקות הנוער של טיגרה, בן 24 (1.90 מטר) שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

שוער חדש נחת במלאבס: מכבי פתח תקווה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של השוער היהודי-ארגנטינאי, מרקו וולף שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

לאחר שחרורו של השוער דור חברון להפועל ראשון לציון, חיפש המאמן גיא לוזון שוער שני ולאחר מספר ימים של התרשמות, הוחלט להחתים את הארגנטינאי שמעתה ישמש כשוער המשנה של אריק ינקו.

וולף בן ה-24, מתנשא לגובה של 1.90 מטר, גדל בקבוצת הנוער של טיגרה ועלה לבוגרים שלה לפני כשנתיים וחצי, בינואר 2019. עם זאת, הוא לא זכה לעמוד בין הקורות של הקבוצה מליגת המשנה בארגנטינה ובעונה האחרונה נכלל בסגל פעמים בודדות, אולם לא שותף.

באשר להמשך בניית הסגל של מכבי פתח תקווה, בשלב זה מחפשים בצוות המקצועי בעיקר חלוץ ושחקן כנף, כאשר הדברים תלויים מאוד גם בהישארותו או עזיבתו של ליאל עבדה שמבוקש במספר מועדונים באירופה. אם עבדה אכן יימכר בסכומים בהם נקב הבעלים אבי לוזון (כשלושה עד ארבעה מיליון יורו, ר"ב), יושקע הכסף בהבאת חלוץ זר בעל שיעור קומה.

אגב, היום גם חתם הבלם דניאל פלשר, שלמעשה האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

דניאל פלשר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי