בני סכנין פנתה לרז שטיין. בלם קרואטי הוצע לקבוצה

רז שטיין | אריאל שלום

בקבוצה רוצים להתחזק בחלק הקדמי. שחקן ההתקפה של הפועל ת"א, שזוכה להתעניינות מצד קבוצות נוספות, לא פסל את האפשרות. הרוויה מיליצ'ביץ' ששיחק בשנתיים האחרונות בבוסניה טרם החליט אם ירצה להגיע לישראל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ביצעה מעין הקיץ בסגל הקבוצה כאשר צירפה מספר לא מבוטל של שחקנים וביניהם השוער גד עמוס, המגן הימני ניקולה צ'ירקוביץ', הבלם עומרי בן הרוש, המגן השמאלי עבדאלה ג'אבר, הקשר ניר לקס והחלוץ אנתוני וארן. הקבוצה אף סיכמה עם שני שחקנים זרים כמו אדי מורה וריצארד ג'אדזה. אולם, השניים טרם קיבלו אישור להגיע לישראל ולא מן הנמנע שיצטרפו לקבוצה במהלך מחנה האימונים בבולגריה.

בכל מקרה במועדון לא רוצים לעצור אלא להתחזק במספר שחקנים משמעותיים נוספים ואף פנו למגן השמאלי טאלב טוואטחה אך יש פערים גדולים בין הצדדים. גם קשר הפועל באר שבע מרוואן קבהא קיבל פניה ועשוי להגיע על חשבונו של ג'אבר עטאא. בסכנין מחפשים חיזוק גם לחלק הקדמי ואחד השמות שעלה הוא רז שטיין, שחקן ההתקפה שהצטרף להפועל תל אביב בינואר אך לא התבלט.

שטיין אינו פוסל אפשרות לעזוב את האדומים וזוכה להתעניינות מצד קבוצות נוספות בליגת העל כאשר בסכנין אישרו כי כבר נעשתה פנייה בנושא.

רז שטיין | אודי ציטיאט

בנוסף, בקבוצה רוצים להתחזק גם בבלם זר ואחת השמות שהוצעו לאחרונה הוא הבלם הקרואטי הרוויה מיליצ'ביץ'. הבלם שיחק בשנתיים האחרונות בסרייבו הבוסנית וזוכה להתעניינות מצד עוד קבוצות באירופה וטרם החליט אם ירצה לעבור לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי