הוא בכושר: יוג'ין אנסה כבש צמד ב-0:3 של הפועל באר שבע

דוד קלטינס, יוג'ין אנסה | הפועל באר שבע

הקבוצה של רוני לוי חזרה לנצח כשגברה על גורניק זאברה המקומית במשחק ההכנה השלישי. חלוץ הרכש מהפועל קריית שמונה הבקיע פעמיים במחצית השנייה. איתי שכטר (בישל) ואיתן טיבי פתחו לראשונה בהרכב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה שבפתח. היום (רביעי) קיימה הקבוצה של רוני לוי משחק הכנה שלישי ואחרון במחנה וגברה 0:3 על גורניק זאברה. ב"ש, אגב, הייתה אמורה לפגוש בכלל את אומוניה ניקוסיה אלא שהמשחק בוטל לאור מקרי קורונה אצל היריבה. כזכור, קודם לכן, הקבוצה מהדרום גברה 2:3 על ל.ק.ס ננצ'ה ולאחר מכן אכזבה עם הפסד 2:1 לרסוביה ז'ישוב מהליגה השנייה מפולין.

איתי שכטר ואיתן טיבי רשמו הופעת בכורה לא רשמית בהרכב. במחצית הראשונה יוג'ין אנסה כמעט בישל לאלטון אקולטסה אך הכדור חמק החוצה. בהמשך שכטר היה קרוב להבקיע אך פספס. עוד לפני השריקה להפסקה הקפטן מיגל ויטור הוחלף וכך גם רמזי ספורי ובמקומם עלו לשחק איאד אבו עביד ושגיב יחזקאל.

אנסה המשיך להיות פעלתן וכבש כבר בפתיחת המחצית השנייה אחרי שעבר שחקן הגנה ובעט לרשת (46). כעבור שבע דקות הוא השלים צמד אחרי בישול של שכטר והוכיח שהוא נמצא בכושר טוב ביחס לשלב הזה של ההכנות. בהמשך יחזקאל הוחלף וכך גם אקולטסה ותומר יוספי ואיתמר שבירו, רותם חטואל ומרואן קבהא נכנסו. בדקה ה-61 ב"ש כבשה שער שלילי עם עזרה של שחקן הגנה יריב שהסיט בעיטה חופשית לשערו-הוא.

כבר בעוד 15 ימים תשחק ב"ש נגד ארדה קרדז'אלי הבולגרית במוקדמות הקונפרנס ליג ותקווה לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין.

תומר יוספי | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי