"מכבי ת"א וחיפה יתמוטטו אם הן ישחקו מול קבוצות אירופאיות למשך שבועיים"

סאן מנחם, דן גלזר | אריאל שלום

משה סיני דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפערי הרמות: "היכולות של איטליה וספרד קשורה מאוד לתחרות היומיומית שהן מתמודדות איתה. במכבי ת"א ובמכבי חיפה יש ניצוץ של התקדמות"

(גודל טקסט)

משה סיני, קפטן נבחרת ישראל לשעבר, עלה הערב (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והביע את דעתו לגבי חצי גמר היורו שנערך אתמול ובסיומו איטליה הדיחה את ספרד אחרי 2:4 בדו קרב פנדלים ו-1:1 בתום 120 דקות. "הכדורגל שראינו במשחק היה ברמה גבוהה מאוד. הספרדים שיחקו בצורה מושלמת, אבל לא הצליחו להגיע למצבים כי האיטלקים ידועים בהגנה החזקה שלהם. התרשמתי מהעוצמה של שתי הנבחרות לאורך כל 120 הדקות. לא ראיתי עייפות, לא ראיתי נפילות. אפילו בדקות האחרונות של המשחק, האיטלקים והספרדים ניסו להכריע ולא להעביר זמן כדי להגיע לפנדלים. שתי הנבחרות נתנו תצוגת כדורגל מדהימה", אמר סיני.

האזינו לראיון

"היכולות של נבחרת איטליה ונבחרת ספרד קשורה מאוד לתחרות היומיומית שהן מתמודדות איתה, לליגות המקומיות שלהן ולשיטת האימונים", טען סיני. "כשאני שיחקתי בקבוצות בארץ, היה לי יותר קל לעשות את הדברים לעומת הפעמים בהן שיחקתי נגד נבחרות וקבוצות אירופאיות. תמיד הרגשתי הבדל בעוצמה ובכוח. כמה שנתאמן בישראל, לאירופאים יש פריווילגיה אחרת".

"כיום, במכבי ת"א ובמכבי חיפה יש רמה גבוהה מאוד, יש להן כיוון של אירופה", הביע סיני את דעתו על קבוצות הכדורגל הישראליות שבראש ליגת העל. "אבל אם תיקח את שתי הקבוצות האלה לשחק למשך שבועיים-שלושה מול קבוצות אירופאיות, הן יתמוטטו ולא יעמדו בלחץ. במכבי ת"א ובמכבי חיפה יש ניצוץ של התקדמות, והדברים האלה יכולים להביא אותן לרמה גבוהה יותר".

לסיום, סיני התייחס למשחק חצי הגמר שייערך הערב בין נבחרת אנגליה לנבחרת דנמרק: "הנבחרת הדנית מאוד ממושמעת וחדה, ראיתי את זה גם כאשר היא שיחקה נגד נבחרת ישראל. אני חושב שנבחרת דנמרק תפתיע את האנגלים".

מוחמד אבו פאני, אייל גולסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי