זר ראשון של קומאן: אדווין גיאסי סיכם בבית"ר ירושלים

אדווין גיאסי | בית"ר ירושלים, רשמי

שחקן הכנף הגנאי (30) יצטרף לעונה עם אופציה תמורת כ-200 אלף דולר לעונה. רשם בעונה הקודמת 24 הופעות בליגה הטורקית השנייה. וגם: אורן ביטון עשוי לצאת למחנה, במועדון התייחסו למחאת האוהדים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סוף סוף, בית"ר ירושלים רשמה רכש משמעותי לקראת עונת 2021/22. עד כה החתימו הצהובים-שחורים רק את עמית כהן מבני יהודה, והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה על צירופו של אדווין גיאסי, שסיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

מדובר בשחקן כנף הולנדי-גנאי בן 30, אשר משחק בעיקר באגף הימני עם רגל שמאל. הוא מגיע בהעברה חופשית מסמסונספור מהליגה הטורקית השנייה וישתכר כ-200 אלף דולר לעונה. הוא שיחק בחצי העונה הראשונה של העונה הקודמת במדיה ובחציה השני הושאל לבולוספור מאותה הליגה, ובסך הכל רשם בעונה הקודמת 24 הופעות ליגה ושער אחד.

כזכור, בתחילת השבוע הודיע המאמן ארווין קומאן להנהלה כי הוא מעוניין בבלם, שחקן כנף וחלוץ, וכעת הוא מצא את שחקן הכנף שלו. גיאסי, לו 5 הופעות ושער במדי נבחרת גאנה, החל את הקריירה שלו באלקמאר, המשיך לדה חראפשראפ, טוונטה, הרקאלס, צסק"א סופיה, דאלאס, עד שבעונה האחרונה האחרונה הגיע לסמסונספור והושאל בינואר לבולוספור, כאמור.

בבית"ר ירושלים לא מייחסים חשיבות רבה לשלטים שנתלו אתמול בבית וגן נגד הבעלים, משה חוגג. גורם במועדון התייחס לאירוע שהתרחש לפנות בוקר, בלילה שבין שלישי לרביעי, בו קראו אוהדים לבעלים להתפטר מתפקידו. אותו גורם אמר בציניות: "אלה לא אוהדי בית"ר, אלא הקומץ. אם יש להם מישהו טוב יותר ממושיקו, ששם כאן עשרות מיליוני שקלים, שיביאו אותו". למרות הדברים הללו, בבית"ר מבינים שאותם אוהדים עשויים לגרור את המחאה לתחילת העונה. השלט, אגב, הוסר.

אדווין גיאסי במדי דאלאס | Matthew Visinsky/Icon Sportswire via Getty Images

אחד השחקנים אמר: "אנחנו ממש לא צריכים את זה בבית וגן. כולם ראו מה התוצאות של זה בעונה שעברה. האוהדים חייבים להיות איתנו, גם ככה הכל פה הולך קשה". כזכור, כבר בתחילת השבוע, לאחר מאמצים רבים גם מצד חוגג, אלי אוחנה וארווין קומאן קבעו מחנה אימון באוסטריה אליו תמריא הקבוצה בשבוע הבא.

כפי שפורסם כאן, יהב אפריאט החל להיבחן בקבוצה, לאחר שהתגלעו פערים עם אורי מגבו. יחד עם זאת, בבית"ר החליטו כי אם עד השבוע הבא לא יחול שינוי בגזרת אורן ביטון, הוא ייצא למחנה. החלטה לגבי עומר לקאו ואופיר בנבנישתי תתקבל עד סוף השבוע, כך שכבר ביום ראשון הם יידעו האם ימריאו למחנה.

בבית"ר שוקלים להנחית נבחן למחנה והאופציה הזאת נבדקת מול סוכניו, זאת לאחר שירדה מהפרק אפשרות להחתמת בלם זר בימים האחרונים, זאת בשל פערים כספיים עימו. מתאוסיניו שב מבידוד והצטרף לאימונים ובמועדון ישנה ציפייה שישדרג את היכולת שלו העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי