ירדה מלואיס הרננדס? אלצ'ה החתימה בלם. סבוריט בספק לקונפרנס

לואיס הרננדס | אריאל שלום

הספרדים, שפורסם כי ברצונם להחתים את שחקן מכבי ת"א, צירפו את פדרו ביגאס מאייבר. עתידו של הרננדס עדיין לוט בערפל. המגן צפוי להחמיץ את משחקי ההכנה נגד ברדה והירנביין וסימן שאלה גדול אם יהיה כשיר לאירופה

(גודל טקסט)

בימים האחרונים דווח בספרד כי אלצ'ה מעוניינת לצרף את לואיס הרננדס, בלם מכבי תל אביב. הקבוצה שסיימה בעונה הקודמת במקום ה-17 בליגה הספרדית ושרדה עונה נוספת בליגה הבכירה חיפשה חיזוק למרכז ההגנה, והיא גם מצאה אותו.

אלצ'ה הודיעה על צירופו של פדרו ביגאס, הבלם בן ה-31 של אייבר, אשר הגיע בהעברה חופשית. הדבר ככל הנראה מוריד מהפרק את הרננדס. ביגאס בעונה הקודמת רשם 21 הופעות בליגה הספרדית הבכירה ונשר עם אלצ'ה לליגה השנייה.

עתידו של הרננדס במכבי ת"א לוט בערפל. השחקן עצמו אוהב את ישראל, אך משפחתו רוצה לחזור לספרד והצהובים מוכנים לשחררו אם תגיע הצעה. אגב, כך גם סוכם עם הבלם עוד לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד, בו נמצאת הקבוצה בימים אלו.

ומה קורה עם אנריק סבוריט? המגן השמאלי, שנפצע בקרסול, לא מתאמן וצפוי להיעדר משני משחקי ההכנה הקרובים של מכבי ת"א במחנה האימונים בהולנד. סגנית האלופה תפגוש את נ.א.ק ברדה ביום ואת הירנביין ביום שלישי. המגן ככל הנראה סובל מנקע ונמצא בספק גדול גם למשחק הרשמי הראשון של מכבי ת"א בעוד שבועיים בסיבוב המוקדמות הראשון של הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי