לא השיג אישור כניסה לישראל: מרמנטיני יגיע ישירות למחנה

גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

הכוכב הברזילאי של חדרה יגיע ישירות למחנה האימון בסרביה, אליו תצא הקבוצה ביום רביעי, וכבר ביממה הקרובה ינחת במדינה בכדי להתחיל בהליך הבידוד. נמשכים החיפושים אחר מגן שמאלי. הקבוצה ניצחה 0:1 את נוף הגליל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה היום (חמישי) ניסוי כלים ראשון לקראת פתיחתה הרשמית של עונת 2021/22, כאשר אירחה במגרש האימונים את הפועל נוף הגליל וניצחה אותה 0:1 משער של שובל גוזלן. מאמן חדרה, מנחם קורצקי, סיכם: "עבדנו בעיקר על כושר גופני וזה עוד רחוק ממה שאנחנו רוצים. בכל זאת ראיתי נקודות אור כמו משחק לחץ שעבדנו עליו בתקופה האחרונה ונמשיך לעבוד כדי להיראות טוב יותר".

בתוך כך, במועדון ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה. מאמצים רבים מופנים לחיזוק בעמדת המגן השמאלי. כידוע, בחדרה רצו תחילה לצרף מגן ישראלי כמו חגי גולדנברג או אורי מגבו, אך לא הצליחו לעשות זאת. כעת בקבוצה עברו לאופציה זרה. מספר שחקני קיבלו הצעות, במטרה להחתים אחד מהם כבר בשבוע הבא, בכדי שיוכל להצטרף למחנה האימונים בסרביה, אליו תצא חדרה ביום רביעי.

מי שטרם פתח את האימונים הוא גוסטבו מרמנטיני, שיגיע ישירות אל המחנה. הברזילאי לא הצליח לקבל אישורים מתאימים כדי לנחות בישראל, ועל כן בחדרה החליטו לשלוח אותו ישירות לסרביה. אגב, הברזילאי צפוי להגיע לסרביה כבר במהלך הלילה הקרוב, זאת כדי להתחיל בבידוד ולעמוד לרשות הקבוצה עם הגעתה למנחה האימונים.

במהלך המחנה תערוך חדרה שני משחקי אימון. המשחק הראשון, שייערך ב-17 ביולי (יום שבת), יפגיש אותה עם גרפיקאר מהליגה הסרבית השנייה. המשחק השני, שייערך ב-21 ביולי, יפגיש אותו עם קולוברה, העולה החדשה לליגה הראשונה בסרביה.

מנחם קורצקי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי