מקורביו של ניקוליץ': מתכוון להמשיך במכבי ת"א בהתאם לחוזהו

אורוש ניקוליץ' | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסביבת הסרבי טוענים כי הוא לא מחפש קבוצה ומשדר כוונות להמשיך. סבוריט מטופל, דסה הגיע לבקר במחנה. גורם בסביבת השחקנים: "חובה להביא מחליף לפרץ וגיבוי לגולסה, גלזר חייב לחזור לכושר של האליפות האחרונה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אורוש ניקוליץ' לאן? מכבי תל אביב מנסה להיפטר מהסרבי והשוער היווני אנדראס יאניוטיס. ניקוליץ' מתאמן עם הקבוצה במחנה האימונים בהולנד, אליו הגיעה ביום ראשון האחרון, ומשדר כוונות להמשיך לאחר שהתגבר על סדרת הפציעות אשר מנעה ממנו לשחק מאז נרכש לפני שלוש שנים, בעידן ולדימיר איביץ'.

על פי מקורבים לניקוליץ', השחקן אינו מחפש קבוצה באירופה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת ומתכוון להמשיך בהתאם לחוזהו. כרגע, כולל ניקוליץ' ויאניוטיס שלא מתוכננים להמשיך, למכבי ת"א שישה זרים בסך הכל, יחד עם אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, אדוארדו גררו ולואיס הרננדס.

נושא הרכש מעסיק מאוד את סגנית האלופה, שצירפה את כה רק את אוסאמה חלאילה ועידן נחמיאס, שממשיכים להתאקלם מקצועית וחברתית. הצהובים משוחחים עם מספר שחקנים זרים, והדברים נעשים בתיאום מוחלט בין ברק יצחקי לפטריק ואן לוון.

פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב, רשמי

גורם בסביבת השחקנים אמר: "בחלון ההעברות של ינואר בעונה הקודמת הייתה טעות לא לצרף זר וזה עלה לכאורה בתואר האליפות. חובה להביא עכשיו קשר לעמדה של דור פרץ ושחקן נוסף שיגבה את הפציעה של אייל גולסה, שייקח זמן עד שיחזור לכושר שלו. אי אפשר למשוך את הפציעה של שחקן חשוב כמו דן גלזר. צריכה להתקבל החלטה לגבי התערבות רפואית בקרוב, גלזר חייב לחזור לכושר של האליפות האחרונה".

נמשכות השיחות עם לודוגורץ בנוגע לדן ביטון, כשהשחקן עצמו נמצא בישראל וללא בבולגריה וממתין להתפתחויות. כרגע אפשר להגיד שיש התקדמות, אך עדיין אין פריצת דרך במשא ומתן על הקשר שהושאל בעונה הקודמת לצהובים.

אנריק סבוריט מקבל טיפולים, לא מתאמן ורק בימים הקרובים יתברר האם יהיה כשיר למשחקים הראשונים באירופה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפררנס ליג, שייצאו לדרך ב-22 ביולי. מכבי ת"א מחכה לראות מי תהיה היריבה שלה, כאשר סוטייסקה המונטנגרית גברה 0:1 על גאגרה הגאורגית במשחק הראשון ביניהן, והמנצחת תתמודד מול מחזיקת הגביע.

אגב, אתמול זכתה מכבי ת"א לביקור מרגש במחנה האימונים בהולנד. האקס, אלי דסה, מגנה של נבחרת ישראל אשר משחק בוויטסה ארנהיים ההולנדית, הגיע לפגוש את חבריו לשעבר (או לפחות חלקם) והתקבל בחיבוקים ואהבה.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי