הפועל ב"ש נחתה בישראל. דור מיכה יצטרף בשבוע הבא

אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה | האינסטגרם הרשמי של הפועל באר שבע

הקבוצה מבירת הנגב שבה ממחנה האימונים ואמורה להכריז בשבוע הבא על צירוף אקס מכבי ת"א וזר נוסף, כאשר רוני לוי מתמקד במגן וחלוץ. מספר שחקנים יושאלו, ניסיון להשתחרר מהחוזה של קלטינס. ומה עם סלליך וקבהא?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שמונה ימים במחנה האימונים בפולין, שכללו לא מעט חששות מהדבקה המונית בקורונה, שני ניצחונות והפסד במשחקי האימון, הפועל באר שבע נחתה בישראל לפנות בוקר (בין חמישי לשישי). במועדון ציינו לטובה את ההשתלבות של שחקני הרכש החדשים ואת התרומה של רועי גורדנה ואיתי שכטר לחדר ההלבשה.

בשלב זה, בבאר שבע מתמקדים בהגעת מגן שמאלי וחלוץ זרים, כשגם דור מיכה יצטרף בימים הקרובים. השחקן לא יצא למחנה האימונים בשל העיכוב בהחתמתו. מיכה היה אמור לחתום רק עם חזרת הקבוצה למחנה ובמועדון הפיגו את חששות האוהדים לגבי אפשרות שהעסקה לא תצא לפועל. "נותרו כמה עניינים קטנים לסדר. הוא יחתום בקרוב", אמרו.

מספר שחקנים, כמו דוגמת איתמר שבירו, ייצאו לעונת השאלה במטרה שיחזרו בשלים יותר בכדי להשתלב בסגל הקבוצה. ההערכה היא שבשבוע הבא באר שבע תסכם על הגעת זר חדש, כשמספר מועמדים נמצאים על הפרק.

בשיחה נוספת עם סינטיהו סלליך דרש הקשר כ-180 אלף דולר. בבאר שבע הציעו 150 אלף והבהירו כי אם יסכים להצעה, ישחק במועדון. דוד קלטינס בדרך החוצה ובמועדון היו רוצים להגיע למצב שבו הם משתחררים מהחוזה שלו. מרואן קבהא מסרב לקצץ ובמועדון מנסים למצוא פתרון למצב.

איתן טיבי בנתב"ג | האינסטגרם הרשמי של הפועל באר שבע
איאד אבו עביד בנתב"ג | האינסטגרם הרשמי של הפועל באר שבע
דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי