סתיו נחמני ממכבי חיפה צפוי לחתום בהפועל נוף הגליל

סתיו נחמני | מאור אלקסלסי

מהאלופה לעולה החדשה? חלוץ הירוקים, שהיה אמור לצאת בהשאלה לעפולה במסגרת השת"פ בין המועדונים, מעדיף לנסות את מזלו בליגת העל ובדרך לקבוצה של הוכנבוים. סרדל החליט להישאר באום אל פאחם, כחלון עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל הפסידה אתמול (חמישי) במשחק האימון הראשון שלה לקראת עונת 2021/22, כאשר נכנעה 1:0 להפועל חדרה, אך במועדון מביעים אופטימיות לקראת המשך הדרך מכיוון שהסגר עוד רחוק מלהיות סגור וחלק מהזרים עוד לא הגיעו לישראל.

העולה החדשה ממתינה להגעתם של הזרום. בשבוע הבא יגיעו לארץ פדרו פטראצי, מתיאוס לימה וקוואן פרייטר, ששיחק בעונה הקודמת במכבי נתניה. פטראצי ולימה הברזילאים עורכים בימים אלו בידוד בשווייץ ולאחר מכן יגיעו לישראל.

בנוף הגליל מחפשים חיזוק נוסף ומי שצפוי להצטרף הוא סתיו נחמני. החלוץ הצעיר אמור להגיע בהשאלה ממכבי חיפה, בה שיחק בעונה הקודמת בקבוצת הנוער ואף זכה למספר דקות אצל ברק בכר בליגת העל. תחילה, נחמני היה אמור לעבור להפועל עפולה מהלאומית במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים, אך השחקן העדיף לעבור לקבוצה מליגת העל ואצל העולה החדשה מאמינים שיהיו לו מקום משמעותי בסגל של ירון הוכנבוים.

במועדון מחפשים חיזוק גם לעמדת המגן הימני. בין השמות שהועלו היה שמו של ניב סרדל, אשר חתם רק לפני כשבועיים בהפועל אום אל פאחם, אך יש לו סעיף בחוזה שאמפשר לו לעבור לליגת העל. עם זאת, בסופו של דבר המגן העדיף להישאר באום אל פאחם. מי שעשוי להגיע לנוף הגליל הוא ויקי כחלון, ששיחק בעונה הקודמת בעירוני רמת השרון.

ויקי כחלון
ויקי כחלון | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי