במכבי חיפה מודאגים: אין הצעות לטוואטחה. ג'אבר יעבור לק"ש?

טאלב טוואטחה | דני מרון

אנשי האלופה ערכו מספר פגישות עם נציגי המגן במטרה להגיע להסדר על התרת חוזהו, אך הוא לא ממהר מכיוון שאין לו הצעה רצינית כרגע. הקשר הצעיר עשוי לצאת בהשאלה למועדון הצפוני. הקבוצה תצא ביום ראשון לקזחסטן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שישי) למנוחה ומחר יחזרו לאימונים. ביום ראשון תטוס האלופה לקזחסטן לקראת הגומלין הגורלי מול קייראט במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, אשר ייערך ביום רביעי (החל מ-16:55, שידור ישיר בספורט1).

במועדון התאכזבו מה-1:1 ומהעובדה שלא הצליחו לנצח במשחק הביתי באצטדיון סמי עופר, אבל מאמינים שיוכלו לעשות את העבודה בגומלין ומעודדים מחוק ביטול שערי החוץ, שהפך את התוצאה מהמשחק הראשון לפחות רעה. "יכולנו להכריע את המשחק ולא היינו מספיק מרוכזים". גם בצוות המקצועי ציינו כי ספיגת שער השוויון נבעה מחוסר ריכוז רגעי בכדור הקרן.

בינתיים, במכבי חיפה רוצים להתחיל לשחרר שחקנים שמחזיקים בחוזה ואינם נמצאים בתכניות. נערכו כבר מספר פגישות עם טאלב טוואטחה במטרה להגיע להסדר, ובכרמל קיימת דאגה מסוימת מהעובדה שהמגן השמאלי לא מחזיק בהצעה רצינית כרגע ולכן לא ממהר להגיע להסכם על התרת חוזהו.

גם מקסים פלקושצ'נקו עדיין ממתין להצעות מחו"ל וסירב בינתיים להצעות מישראל, בין השאר מבני סכנין ומהפועל חדרה, בה שיחק כמושאל בעונה הקודמת. מחמוד ג'אבר, שבעונה הקודמת עלה עם הפועל נוף הגליל מהלאומית לליגת העל כמושאל, נמצא על הכוונת של קריית שמונה ועשוי להיות השחקן השני שעוזב הקיץ את הירוקים לטובת הקבוצה של עמיר נוסבאום, אחרי שעאיד חבשי כבר עשה את הדרך הזו.

מחמוד ג'אבר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי