הרשים במבחנים: אלון אזוגי חתם לשלוש שנים בהפועל ת"א

אלון אזוגי | הפועל תל אביב

המגן הימני בן ה-21 שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובהמשך עבר בעכו ובכפר קאסם, הצטרף לסגל של ניר קלינגר ויקבל הזדמנות ראשונה בליגת העל: "מאמין שעם הרבה עבודה קשה אצליח להחזיר על האמון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רכש נוסף להפועל תל אביב, שהודיעה היום (שישי) על החתמתו של המגן הימני אלון אזוגי לשלוש שנים. אזוגי (21) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. המגן שיחק בהפועל עכו ובשנתיים האחרונות במ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית.

אזוגי אמר לאחר החתימה: "לפני הכל חשוב לי להודות למ.ס כפר קאסם על שנתיים נהדרות. אני שמח שהצוות המקצועי וההנהלה נתנו לי את ההזדמנות הראשונה בליגת העל – ובמיוחד במועדון מפואר כמו הפועל תל אביב. יש כאן הרבה שחקנים בכירים, שכבר עברו דבר או שניים בכדורגל. אני מאמין שעם הרבה עבודה קשה אצליח להחזיר על האמון. יאללה הפועל".

אזוגי יהיה הרכש השביעי של הפועל תל אביב בקיץ לאחר יואב הופמייסטר (קרית שמונה), פארליי רוסה (הפועל באר שבע), שלומי אזולאי (מ.ס. אשדוד), ג'ורג' דיבה (הפועל עכו), עידן ורד (בית"ר ירושלים) רז טוויזר (הפועל עכו).

בתוך כך, נמשך המו"מ מול הפועל רעננה לצרף את החלוץ יואב תומר והפערים הכספיים עדיין גבוהים. הכוונה במחנה האדום היא  להנחית למחנה האימונים בפולין את הבלם סיאנדה קולו, והחלוצים פארלי רוסה ולוסיו מרינאו כדי להתגבר על בידוד הקורונה והקשיים להכנסתם לישראל.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי